تیمهای ملی شنا دختران جمهوری آذربایجان ، سوریه و ارمنستان وارد تبریز شدند

لیلا جاویدان رییس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی ورود تیمهای ملی شنای دختران جمهوری آذربایجان ، سوریه و ارمنستان را برای حضور در مسابقات بین المللی شنا تبریز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ لیلا جاویدان رییس گروه توسعه امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی در خصوص مسابقات بین المللی شنا دختران تبریز گفت : تیمهای ملی شنای دختران جمهوری آذربایجان ، سوریه و ارمنستان وارد تبریز شدند .
وی افزود : برای اولین بار در تاریخ شنای ایران در این رده سنی شناگران کشورهای خارجی با شناگران تیم‌های داخلی رقابت خواهند کرد که این یک اقدام مهم و بی نظیر در سطح تعاملات بین المللی و تبادل اطلاعات فنی شنا بین شناگران ایران و کشورهای خارجی و محکی جدی برای شناسایی نقاط ضعف و قوت شناگران کشورمان است.
جاویدان تصریح کرد : تیمهای شنای دختران جمهوری آذربایجان ، سوریه و ارمنستان با ۱۰ شناگر در دو رده سنی ۱۱-۱۲ سال و ۱۳-۱۴ سال به همراه مربیان و سرپرستان وارد تبریز شده اند تا شاهد رقابتهایی خوبی برای شناگران ایران و کشورهای خارجی باشیم.
رقابتهای دختران پنجمین دوره مسابقات بین المللی شنا جام گرامیداشت سرداران شهید آذربایجان از ۱۴ آذر ماه با حضور ۷ تیم داخلی و تیمهای جمهوری آذربایجان ، جمهوری ارمنستان و سوریه آغاز و ۱۶ آذرماه با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر پایان خواهد یافت.

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب