تیم زنجان قهرمان مسابقات واترپلو بانوان کشور شد

تیم زنجان مقام نخست مسابقات واترپلو بانوان قهرمانی کشور را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، مسابقات واترپلو بانوان کشور که از چهارشنبه ١٧ اسفند در کرمانشاه آغاز شده بود، عصر دیروز جمعه با برگزاری ٣ دیدار به پایان رسید که طی آن زنجان ٨ بر ۵ فارس را شکست داد، تهران ٢٢ بر ٣ آبادان را از پیش رو برداشت و کرمانشاه ١۶ بر ۴ گیلان را شکست داد.

در پایان این مسابقات زنجان ٨ بر ۵ فارس را شکست داد، تهران ٢٢ بر٣ آبادان را از پیش رو برداشت و کرمانشاه ١۶بر ۴ مقابل گیلان شکست داد.

بدین ترتیب در پایان این مسابقات زنجان با ١۰ امتیاز قهرمان شد و تیمهای کرمانشاه با ٨ امتیاز و تهران با ۶ امتیاز در مکان های دوم و سوم ایستادند. پس از آن تیمهای فارس با ۴ امتیاز، آبادان با ٢ امتیاز و گیلان بدون امتیاز در مکان های چهارم تا ششم قرار گرفتند.

ساریخانی بهترین گلزن مسابقات شد
فاطمه ساریخانی واترپلوئیست جوان تیم فارس در پایان مسابقات واترپلو بانوان قهرمانی کشور در کرمانشاه با ٢۶ گل عنوان بهترین گلزن این رقابتها را به خود اختصاص داد.

همچنین در پایان این مسابقات تیم گیلان برنده کاپ اخلاق این رقابتها شد. عنوان بهترین بازی به دیدار کرمانشاه و گیلان اختصاص یافت و دیدار تهران و آبادان نیز به عنوان بازی جوانمردانه انتخاب شد.

image_printپرینت مطلب