جابجایی ٢ رکورد ملی،کسب١ طلا ٢نقره و٢برنز در روز دوم

روز دوم ازدومین دوره مسابقات شنای رده های سنی و جایزه بزرگ دبی با جابجایی ٢ رکورد ملی و کسب١ طلا ٢نقره و٢برنز همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، در این رقابتها که در ورزشگاه، حمدان بن محمد بن راشد برگزار می شود روز گذشته پس از وقفه ای ٢ساله پوریا مالدار قصری موفق شد در ماده ٢۰۰ متر کرال پشت ٢بار رکورد ملی کشور را جایجا کند وی ابتدا در مسابقات مقدماتی صبح دیروزبا ثبت زمان ٢ دقیقه و ١٢ ثانیه و ٢١ صدم ثانیه رکورد ملی این ماده را که با زمان ٢ دقیقه و ١٣ ثانیه و ٣۵ صدم ثانیه متعلق به شاهین برادران (سال ٢۰۰٧ – جاکارتا اندونزی) بوده را به میزان یک ثانیه و ١۴ صدم ثانیه کاهش دهد وسپس در مسابقه فینال که شب گذشته برگزار شد نیز موفق شد با زمان٢ دقیقه و١١ثانیه و٩۴ صدم ثانیه رکورد صبح خود وکشور را به میزان٢٧ صدم ثانیه ارتقا بخشد و بعد از شناگری از کشور امارت وبالاتری از شناگر سوری به مدال نقره این ماده دست پیدا کند.

همچنین در فینال ماده ۵۰ متر آزاد دررده سنی بزرگسالان محمد بیداریان با زمان ٢٣ ثانیه و ٨١ صدم ثانیه پس از شناگر کروات باشگاه همیلتون در جاگاه دوم قرار گرفت و به مدال نقره دست یافت، در همین ماده سروش خواجگی با زمان ٢٣ ثانیه و ٩٢ صدم ثانیه به مدال برنز دست یافت و پاشا وحدتی با زمان ٢۴ ثانیه و ٢٢ صدم ثانیه چهارم شد.
شایان ذکر است در رقابتهای صبح دومین روزدر ماده ۵۰ متر آزاد رده های سنی ١٧-١۶ سال آرشام میرزایی بازمان ٢۵ ثانیه و ٢ صدم ثانیه موفق به کسب یک مدال طلای دیگر برای کشورمان شد.

بدین ترتیب در پایان روز دوم این رقابتها تیم کشورمان تا کنون موفق جابجایی ٢رکورد ملی پس از ٢سال و کسب ۵ طلا،٢ نقره و ٣ برنز شده است. این رقابتها امروز با برگزاری مواد مختلف پیگیری می شود و شناگران به مصاف رقبای خود می روند.

image_printپرینت مطلب