جشنواره تابستانی امیدهای پایتخت برگزار شد

جشنواره شنای امیدهای پایتخت (یادواره 175 شهید غواص) به میزبانی شهر تهران با حضور بیش از 500شناگر در روزهای پنج شنبه و جمعه (22 و 23 مرداد 1394) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ جشنواره  امیدهای پایتخت روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۲ و ۲۳ مرداد ۱۳۹۴) با حضور ۱۷ تیم  و بیش از ۵۰۰ شناگر در ۳ ماده و ۶ رده سنی آغاز شد. تیم ها و شناگران شرکت کننده  از ساعت ۸ صبح در محل برگزاری جشنواره حضور  پر شور داشتند و در ساعت ۹ صبح سوت استارت مسابقات  به صدا در آمد تا امیدهای پایتخت انگیزه و آمادگی بسیار بالای خود را به رخ بکشند. با آغاز این مسابقات تمام نگاه های مسئولین حاضر در استخر بعثت به سوی ورزشکاران جلب شد تا امید به آینده شنا با پتانسیل عظیم این رشته در پایتخت ثابت شود.

از اتفاقات شایان ذکر جشنواره تابستانی امیدهای پایتخت  حضور گرشاسبی مشاور وزیر و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران  ، سلیمی معاون امور جوانان اداره کل، ملاجعفری معاون حوزه و شهرستانهای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران ، اصغر پور رییس اداره وررش و جوانان جنوب شرق ، کیانی رییس هیئت شنا حوزه جنوب شرق، خدا رحمی کمیته اجرایی هیئت شنا استان تهران  در مکان برگزاری جشنواره  بود که باعث شادی و دلگرمی شناگران  و مسوولین تیم ها و کادر اجرایی مسابقات گردید.

گرشاسبی پس از پایان مسابقات ضمن تقدیر از زحمات برگزار کنندگان افزود: ما قصد داریم با انجام این مسابقات ورزش تهران را به جایگاه واقعی خود برسانیم. این مسابقات با برنامه ریزی دقیق در ۳۲ رشته در بخش پسران و ۳۰ رشته در بخش دختران با بیش از ۵ هزار ورزشکار در سطح استان تهران درقالب مسابقات امیدهای آینده ورزش پایتخت در حال برگزاری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت: این مسابقات را با نبود اعتبار و کمبود بودجه برگزار کردیم و قصد داریم در تمامی رده های سنی این مسابقات را برگزار کنیم، چرا که انجام این مسابقات انگیزه ورزشکاران، مربیان و داوران را بیشتر و آنها را فعال تر و شکوفاتر خواهد کرد.

 

IMG_20150814_185125

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب