جشنواره رومی ترکیه میزبان شناگران نوجوان ایران

برترین شناگران نوجوانان ایران برای حضور در چهارمین دوره مسابقات جام “رومی” به شهر قونیه واقع در کشور ترکیه سفر کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ شناگران نوجوان ایران برای حضور در چهارمین دوره مسابقات( جام مولوی)شنبه ۳۰ فروردین ماه راهی این کشور شدند. در این فستیوال شرکت کنندگان در چند رشته ورزشی از جمله کشتی، ژیمناستیک، پینگ پنگ، شنا و… به رقابت می پردازند.
در مجموع این فستیوال ۳۰ تیم حضور دارند که هشت تیم آن در رشته شنا شرکت می کنند. این رقابت ها به مناسبت روز جهانی کودک از امروز دوشنبه اول فروردین ماه آغاز می شود و دوم فروردین ماه به پایان می رسد . رقابت های شنا در استخر دانشگاه شهر قونیه برگزار می شود. شناگران در رشته های ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد، پروانه، کرال پشت و قورباغه به رقابت می پردازند. شناگران ایران اولین جلسه تمرینی خود را روز یکشنبه در استخر برگزاری مسابقات انجام دادند.
اقامت ورزشکاران در هتل ozkaymak قونیه و در نزدیکی آنکارا پایتخت ترکیه است.نوجوانان شناگر ایرانی برای نخستین بار است که در این فستیوال شرکت می کنند و هدف از شرکت در مسابقات این چنینی کسب تجربه و توجه به زیر ساخت های شنای کشور است.
بر اساس رایزنی های انجام شده با فدراسیون شنای ترکیه تمامی مخارج این سفر به عهده کشور ترکیه بوده و شناگران ایران بدون پرداخت هیچ هزینه ای در این جشنواره شرکت کردند تا با اولین حضور در یک رقابت برون مرزی خود را محک بزنند و برای پیشرفت در راهی که گام برداشته اند نهایت تلاش خود را انجام دهند.
اسامی شناگران اعزامی به مسابقات ترکیه:
سید بنیامین نوفل، امیرمحمد سرابی، متین خیرالهی، علی ماله¬میرچگینی، محمد صحافی مقدم، علیرضا امینی زمردی، پارسا حکمت اردکانی و امیررضا علی اصغرزاده علیایی

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب