جشنواره سراسری استعدادیابی شنای پسران و دختران استان یزد برگزار شد/ گزارش تصویری

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و همزمان در سراسر کشور، در دو برنامه جداگانه، شناگران با استعداد پسر و دختر استان یزد با هم به رقابت پرداختند .

به گزارش روابط عمومی هیأت ورزش‌های آبی استان یزد، ۱۵۳ نفر از پسران شناگر استان، در جشنواره استعدادیابی شنا که در پایگاه استعدادیابی و قهرمانی استان برگزارشد، شرکت کردند .

دراین مسابقات علاوه بر رقابت شرکت کنندگان از رده سنی ۷ تا ۱۲ سال بایکدیگر، مستعدین نیز جهت دعوت به تیم های استان کشف و شناسایی شدند.

در پایان با حضور” علی چراغ نیک ” مسئول ورزش قهرمانی استان و ” سید مصطفی سجادی ” رئیس هیأت ورزش‌های آبی استان،  به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت و مدالی به رسم یادبود اهدا شد.

همچنین جشنواره سراسری استعدادیابی شنای دختران استان یزد هم برگزار شد  

به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و همزمان در سراسر کشور،  دختران شناگر آینده ساز استان یزد با هم رقابت کردند .

با استقبال ۱۴۷ نفر از دختران شناگر استان، جشنواره استعدادیابی شنا در استان یزد و به میزبانی پایگاه استعدادیابی و قهرمانی استان برگزارشد .

در این مسابقات شرکت کنندگان از رده سنی ۷ تا ۱۲ سال باهم به رقابت پرداختند و در جریان این مسابقات مستعدین نیز کشف و شناسایی شدند.

در پایان به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت و مدال یادبود مسابقات اهدا شد .

image_printپرینت مطلب

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی انجام شد؛رقابت ۷۰ شناگر در مسابقات آبهای آزاد کشور در اسکله‌ی مارینای جزیره کیش 

مسابقات شنای آبهای آزاد بزرگسالان در رده سنی بالای ۲۵ سال آقایان با حضور برترینهای ایران در روز پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه مصادف با روز تربیت‌بدنی و ورزش در اسکله مارینای جزیره کیش با حضور۷۰ ورزشکار در ۱۱ رده سنی از ۱۳ استان کشور و درقالب ۲۰ تیم برگزار شد.

جلسه‌ی هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی برگزار شد/ تاکید بر استمرار در استفاده‌ از اپلیکیشن استعدادیابی ورزشهای آبی با استفاده از هوش مصنوعی

اولین جلسه نیم سال دوم هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی با محوریت بررسی ادامه‌ی برنامه‌های سال جاری همچنین تحلیل نتایج و بازخورد فرآیندهای برنامه‌های هفت‌ماه اخیر در محل این فدراسیون برگزار شد.