جشنواره شنای پسران زیر ۱۰ سال استان گیلان

جشنواره شنای پسران زیر 10 سال استان گیلان که به مناسبت هفته تربیت بدنی صبح روز جمعه (16 آبان) در استخر مهر لاهیجان برگزار شد با برتری تیم رشت به پایان رسید .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در این جشنواره ۱۳۰ شناگر در قالب ۶ تیم رشت ، لاهیجان،بندرانزلی،صومعه سرا ، لشت نشاء، رودسر در چهار رده سنی و سه ماده تن به آب زدند. در نتیجه انفرادی رده سنی ۱۰ سال محمدصالح پورخرمی و مانی حقدادی از رشت به ترتیب در مواد ۵۰مترکرال سینه و کرال پشت به مقام اول دست یافتند.

در رده سنی ۹ سال در مواد ۲۵مترکرال سینه و کرال پشت پارسا ایزدی از رشت و محمدمهدی حبیبی از صومه سرا اول شدند.
در رده سنی ۸ سال ارشیا هاشمی از انزلی در مواد ۲۵مترکرال سینه و کرال پشت به مقام اولی رسید .
و در رده سنی ۷ سال نیز پرها پژوهش از رودسر در ماده ۲۵مترکرال سینه مقام اول را از آن خود کرد.
دیگر مقامهای کسب شده به شرح ذیل است :
در رده سنی ۱۰ سال در ماده ۵۰ مترکرال سینه به ترتیب سید پویا پروانه از صومه سرا ، سامیارفرجود از انزلی و در ماده کرال پشت محمدصالح پورخرمی از رشت و سید پویا پروانه دوم و سوم شدند.
در رده سنی ۹ سال در ماده ۲۵ مترکرال سینه به ترتیب محمدمهدی حبیبی از صومه سرا ، آریا قلی زاده از رشت و در ماده کرال پشت مانی شجری کهن از انزلی و محراب بوستانی از رشت مقامهای دوم و سوم را از آن خود کردند .
در رده سنی ۸ سال به ترتیب در ماده ۲۵ مترکرال سینه سپهرثابت فر از رشت ، محمدحسین شیرین زاده از صومه سرا و ماده کرال پشت سپهر ثابت فر و طاها کارگر به مقام اول و دوم دست یافتند.
و همچنین در رده سنی ۷ سال در ماده ۲۵ مترکرال سینه آراد صیادی نیا از انزلی و امیرحسین محسن پور از صومه سرا به مقامهای اول و دوم رسیدند.
در رده بندی تیمی به ترتیب تیمهای رشت ، صومه سرا و بندرانزلی به مقامهای اول تا سوم دست یافتند .
سلیمی دبیر هیئت شنای گیلان گفت : این جشنواره به منظور کشف استعداد و تشویق و ارتقا ء سطح شناگران برگزار شد و در پایان به نفرات اول تا سوم مدال ، حکم و جایزه اهدا شد و به سایر شرکت کنندگان نیز لوح سپاس و جوایزی به رسم یادبود از سوی هیئت شنای استان گیلان اهدا گردید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب