جعفری: تا آخر هفته به آمادگی ۱۰۰درصد می رسیم

ملی پوش با سابقه تیم ملی واترپلو از وضعیت تیم در آستانه مسابقات توسعه جهانی گفت و از رسیدن به آمادگی کامل تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، میثم جعفری درباره آخرین روزهای تمرین تیم ملی واترپلو در آستانه مسابقات توسعه جهانی(فیناترافی) اظهار کرد: دور سوم تمرین ها رو به اتمام است و فشار تمرین ها نیز کاسته شده است. در حال حاضر بیشتر کار با توپ و کارهای تاکتیکی را در دستور کار قرار داده ایم. شرایط خوبی هم داریم و فکر می کنم تا آخر هفته به آمادگی ۱۰۰ درصد برسیم.

بازیکن باسابقه تیم ملی همچنین درباره هم زمانی شروع مسابقات با سالروز آزادسازی خرمشهر، عنوان کرد: نمی توانیم این دو رویداد را با هم مقایسه کنیم. آن ها کجا و ما کجا؟! مردانی که برای دفاع از وطن جانشان را فدا کردند تکرار نشدنی هستند. خوب است که در روز افتتاحیه مسابقات، از رشادت های شهیدان و جانبازان یادی کنیم چرا که اگر آن ها نبودند ما هم نبودیم. فکر می کنم برنامه فدراسیون برای روز افتتحایه حرکت با ارزشی باشد.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که گروه بندی جدید بازی ها به نفع ایران است یا به ضررش، گفت: فکر می کنم گروه بندی جدید به نفعمان است. در این برنامه، ما در روز آخر با اتریش بازی می کنیم در حالی که در برنامه قبلی باید همان روز اول به مصاف این تیم می رفتیم. الآن می توانیم بازی های اتریش را که رقیب اصلی ما در گروه محسوب می شود، آنالیز کنیم و بعد از دیدن چهار بازی آن ها به مصافشان برویم.

جعفری همچنین با اشاره به احتمال قهرمانی ایران در بازی ها توسعه جهانی، مطرح کرد: ما می جنگیم اما ورزش است و هزار و یک اتفاق ممکن است بیفتد. با این حال ایران شانس اول قهرمانی است چون هم میزبانیم و هم جو بازیکنان خیلی خوب است. همه سخت تلاش می کنند تا پرچم را بالا ببریم. در حال حاضر فقط به مسابقات فکر می کنیم و تمام تمرکزمان روی بازی هاست.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب