جعفری: فقط قهرمانی فیناترافی راضی‌مان می‌کند

ملی پوش واترپلوی کشورمان هدف تیم ایران در رقابت‌های توسعه جهانی را کسب عنوان قهرمانی عنوان کرد.

جعفر جدی/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، خبرگزاری دانشجو نوشت:

میثم جعفری درباره آخرین شرایط تیم ایران در فاصله ۲۵ روز تا آغاز مسابقات فیناترافی اظهار داشت: الان دوره سوم تمرینات را انجام می دهیم. شرایط خوبی داریم و فکر می کنم با کمی استراحت دادن به بدن هایمان می توانیم به سطح مطلوب آمادگی برسیم.

وی درباره انتظاراتش از تیم ملی در این تورنمنت گفت: انتظار ما فقط کسب عنوان قهرمانی است. خوسبختانه طرز فکر بازیکنان نیز اینگونه است و ایستادن روی سکوی نخست بچه ها را راضی می کند. ما در ایران بازی خواهیم کرد و به نظرم کسب قهرمانی توقع به جایی است.

این ملی پوش واترپلو در پاسخ به این سوال که “آیا بالا رفتن سطح توقعات به تیم ملی آسیب نمی زند؟” عنوان کرد: اینکه ما انتظار قهرمانی از خودمان داریم، چیز بدی نیست. درست است که سناختی از حریفان نداریم، اما به خوبی از توانایی های خودمان آگاه هستیم و بر همین اساس نیز حرف از قهرمانی می زنیم.

جعفری درخصوص امکاناتی که در اختیار ملی پوشان قرار گرفته، گفت: امکانات بد نبوده و در حد بضاعت فدراسیون آماده شده است. باید قدر همین امکانات را نیز بدانیم و از آنها بهره ببریم.

جعفری در پایان گفت: امیدوارم مسئولان نگاه ویژه ای به واترپلو داشته باشند تا ما نیز با دلگرم بیشتری رقابت کنیم. همچنین امیدوارم علاقه مندان به واترپلو در زمان برگزاری مسابقان فیناترافی به استخر ۹ دی بیایند و و از ما حمایت کنند.

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.