جعفری: قهرمانی سال آینده را هدف گرفته‌ایم

سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه گفت: از همین امروز قهرمانی در لیگ سال آینده را هدف گرفته ایم.

زینب زارع/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا جعفری سرمربی تیم واترپلوی نفت امیدیه در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تیم ما تا وقت سوم  خوب پیش رفت و با چهار گل از حریف خود پیش بود اما در ادامه کار نتوانستیم نتیجه را به سود خود برگردانیم و دوم شدیم.

وی دلیل عقب افتادگی یکباره امیدیه را اینگونه عنوان کرد: در مسابقاتی مانند فینال، داشتن مهره های کلیدی برای هر تیمی سرنوشت ساز است. دانشگاه آزاد با وجود مهره های کلیدی توانست نتیجه را به نفع خود تمام کند، اختلاف میان بازیکنان اصلی و نیمکت نشین این تیم بسیار کم است.

جعفری ادامه داد: تیم دانشگاه از ۹ بازیکن تیم ملی بزرگسالان و ۴ بازیکن تیم ملی جوانان بهره می برد، سازماندهی این تیم بسیار قوی است و هم اکنون حدود ۶۰ درصد قراردادهایش را پرداخت کرده است اما معتقدم تیم ما بهتر از دانشگاه عمل کرد.

بازیکنان ما مسئولیت پذیرتر بودند، شرایط مسابقه نیز به نفع ما بود، بازی واترپلوئیست های دانشگاه از کیفیت چندانی برخوردار نبود اگر با کیفیت مناسب تری در فینال حضور پیدا می کردند با اختلاف بیشتری ما را شکست می‌دادند.

جعفری درباره داوری ها در لیگ خاطرنشان کرد: همان طور که یک بازیکن و یک مربی ممکن است اشتباه کند یک داور نیز اشتباه می کند، داوری ها در لیگ در سطح مناسبی بود اما امیدوارم در سال های آینده از داوران جوان بیشتر استفاده شود.

جعقری اضافه کرد: از هم اکنون قهرمانی در سال آینده را هدف گرفته ایم، باشگاه امیدیه علاقه دارد من به کارم ادامه دهم، خودم نیز مایل به ادامه همکاری هستم اما دو پیشنهاد دیگر هم دارم که به آنها فکر خواهم کرد.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.