جعفری: چشم واترپلو جهان به میزبانی ایران است

کارشناس واترپلو اهمیت مسابقات فیناترافی را به جهت سطح فنی بسیار بالا و تاثیر گذار ارزیابی کرد.

انسیه ورزنده/

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، باشگاه خبرنگاران نوشت:

رضا جعفری اظهار داشت: شاید بالغ بر ۳۲ یا ۳۳ سال است که ما هیچ گونه مسابقات بین‌الملل را در کشور نداشتیم برای این دوره هم کویت سعی داشت با پول های زیادی که خرج کرد میزبانی را به خود اختصاص دهد ولی تلاش مسئولان فدراسیون واترپلو ایران نتیجه بخش بود.
*فیناترافی حلقه های رشد واترپلو را به هم پیوند می زند
 وی تصریح کرد: با توجه به این که ما به کره نرفتیم چند سالی است اعزام های تیم ملی بزرگسالان لغو می شود به نوعی ماهیت این تیم زیر سوال رفته بود و از نداشتن رنج می بردیم، این رقابت‌ها می تواند دلیلی باشد برای ارتقاء قدرت بزرگسالان که ویترین فدراسیون هستند در صورتی که بتواند در فیناترافی نتیجه قابل قبولی را به دست آوردند به حلقه های موفقیتی که تاکنون جوانان و ساحلی بازان دست کرده‌اند می پیوندند.
 وی تصریح کرد: این اتفاقات و میزبانی باعث دوباره دیده شدن واترپلو از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان می شود و تلنگری برای آنهاست تا از نگاه های تک قطبی شان به یک رشته خاص دست بردارند.
 
*اتریش را نباید دست کم گرفت
 جعفری گروهی که تیم ملی در آن قرار دارد را سخت عنوان کردو اظهار داشت: اتریش مهمترین حریف ما در این گروه است نوع عملکرد تیم در مرحله مقدماتی اهمیت بسزایی دارد من به شدت خوش بین هستم تا در این مسابقات ملی پوشان یک مدال خوش رنگ آن هم از نوع طلایی بیاورند، البته نباید از این مسئله که بازیکنان تیم ایران تاکنون یک بازی تدارکاتی هم نداشته‌اند غافل شد.
 کارشناس واترپلو در خاتمه اظهار داشت: معتقدم در شرایط کنونی بیش از این که ما به مقام و عنوان توجه کنیم باید روی نوع برگزاری مسابقات تمرکز داشته باشیم چون تمام چشم های جهان به ایران دوخته شده است باید لیاقت و شایستگی خود را برای میزبانی به نحواحسن نشان دهیم تا این اتفاق دوباره رخ دهد.
انتهای پیام/

 

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.