جلالی: در مجارستان فرصت اشتباه نداریم

شناگر ملی پوش ایران تاکید کرد شناگران ایران برای کسب سهمیه مسابقات جهانی در رقابت های مجارستان فرصت هیچ اشتباهی ندارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ رقابت های بین المللی شنای مجارستان از اواخر هفته جاری به میزبانی این کشور اروپایی برگزار خواهد شد و شناگران ایران نیز ۳ تیر به مسابقات اعزام می شوند.

احمدرضا جلالی شناگر تیم ملی ایران درباره حضور در این مسابقات معتبر گفت: تورنمت بسیار سختی را در پیش داریم از سوی دیگر در طول این مدت تمرینات بسیار سخت و فشرده ای را هم در دستور کار خود قرار دادیم.

وی ادامه داد: بعد از مسابقات دبی به فاصله یک هفته تمرینات آماده سازی را آغاز و به طور مداوم کار خود را زیر نظر مربیان تیم ملی دنبال کردیم، اکنون هم آماده اعزام به مسابقات هستیم.

وی افزود: مسابقات مجارستان از سطح بسیار بالایی برخوردار است و برترین‌های دنیا در این دوره از رقابت ها حضور دارند که این موضوع کار را برای شناگران ایران بیش از پیش سخت می کند.

جلالی عنوان کرد: هدف ما این است که بتوانیم با ارائه بهترین عملکرد تعداد سهمیه های ایران در مسابقات جهانی روسیه را افزایش دهیم اما با توجه به قدرتمند بودن حریفان معتقدم نزدیک به ۲۰ درصد شانس کسب سهمیه داریم.

وی اضافه کرد: با تمام ذهنیتی که از این مسابقات داریم اما تنها برای یک هدف تلاش می کنیم و آن هم کسب سهمیه مسابقات جهانی است و در مسابقات مجارستان نیز حتی فرصت یک اشتباه هم نداریم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب