جلسه مسئولان فدراسیون شنا با وزیر ورزش/ حمایت سلطانی فر از ورزش‌های پایه

رئیس و نایب رئیس فدراسیون شنا روز (پنج شنبه) با مقام عالی وزارت ورزش دیدار و گفت و گو داشتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ در این نشست که به درخواست فدراسیون شنا برگزار شد، محسن رضوانی رئیس این فدراسیون ضمن تشریح فعالیت ها و دستاوردهای سال های اخیر گزارشی از فرصت ها و تهدید های پیش روی رشته های شنا، شیرجه و واترپلو و برنامه راهبردی تا بازی های آسیایی ۲۰۲۲ ارائه داد. همچنین از مواضع و نگاه حمایتی دکتر سلطانی فر مقام عالی وزارت ورزش و جوانان قدردانی کرد.
محسن علی آبادی نائب رئیس فدراسیون شنا نیز با اشاره به استراتژی تبیین شده این فدراسیون تاکید کرد که در حاضر تلاش مجموعه مدیریت فدراسیون شنا توسعه آموزش شنا در سطح کشور بر اساس موازین اسلامی است تا همانطور که با نهضت سوادآموزی در کشور بی سوادی ریشه کن شد، طی سال های آینده هیچ ایرانی نباشد که الفبای شنا را نداند.
دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست ضمن برشمردن اولویت ها برای رشته های پایه از لزوم تلاش و جذب حمایت های هر چه بیشتر در این خصوص خبر داد. وزیر ورزش ایران ضمن حمایت از ورود باشگاه های دولتی برای تیم داری در رشته های پایه از طرح واگذاری حداقل یک استخر برای آموزش و توسعه شنا در استان های مختلف استقبال و برای موفقیت تیم های ملی شنا، شیرجه و واترپلو ایران در رویدادهای پیش رو آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب