جمال چاوشی فر: برای موفقیت در شنا به برنامه ریزی طولانی مدت نیاز است

شناگر کرال پشت ایران با اشاره به تمرینات هماهنگ تیم ملی گفت: جایجایی رکوردهای ملی نشان دهنده پیشرفت شنای یک کشور است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ جمال چاوشی فر شناگر تیم ملی با اشاره به مراحل پیشرفت در شنا گفت: پیشرفت در مسابقات شنا مرحله به مرحله است و هر مرحله که به جلو می رود سطح آمادگی شناگران بالاتر می رود. تمریناتشان منسجم تر دنبال می شود و در نتیجه سطح لیگ نیز بالاتر خواهد رفت.

وی در مورد اردوی هماهنگ تیم ملی افزود: بعد از اولین مرحله لیگ، شناگران برتر به اردوی هماهنگ تیم ملی دعوت شدند. البته هر شناگر در شهر خودش طبق برنامه تمرینی سرمربی تیم ملی تمرین می کند. عباسعلی کشتکار سطح علمی بالایی دارد و از تمریناتی که انجام می دهم بسیار راضی هستم.

شناگر کرال پشت تیم ملی در مورد رکورد شکنی یادآور شد: همانطور که اشاره کردم هرچه به پایان لیگ نزدیک تر می شویم سطح رقابت ها بالا تر می رود. به نظر من در مرحله پایانی لیگ می توانیم شاهد رکورد شکنی باشیم. بهبود بخشیدن رکوردهای ملی نشانه پیشرفت شنا در یک کشور است. امیدوارم بتوانیم با انجام تمرینات موثر باعث پیشرفت شنا در ایران شویم.

وی در مورد اردوی متمرکز تیم ملی گفت: بعد از مرحله دوم لیگ، اردوی متمرکز برای شناگران برگزار می شود که می تواند بسیار مفید باشد. هنگامی که شناگران در کنار یکدیگر تمرین می کنند با دیدن تمرینات تلاششان را بیشتر می کنند و سعی خود را برای بهترین بودن انجام می دهند.

وی هدف اردوی متمرکز تیم ملی شنا را بازی های آسیایی مطرح کرد و ادامه داد: هدف از اردوی متمرکز تیم ملی شرکت در بازی های آسیایی است که از سطح بسیار بالایی برخوردار است. این رقابت ها همیشه در بالاترین سطح ممکن برگزار می شود و ما فرصت زیادی برای تمرین نداریم. همانطور که می دانید برای موفقیت در شنا به برنامه ریزی طولانی مدت نیاز داریم. به هر حال با همین فرصت باقی مانده امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب