جوانان ایران در ششمین دیدار مغلوب برزیل شدند

تیم واترپلو جوانان کشورمان با قبول شکست برابر برزیل فردا برای کسب مقام یازده – دوازدهمی جهان به مصاف تیم کانادا خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، تیم واترپلو جوانان کشورمان در ششمین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان که در شهر پرتث استرالیا جریان دارد، عصر امروز جمعه به وقت تهران و برای تعیین رده های نهم تا دوازدهم جهان به مصاف تیم برزیل رفت و در پایان مقابل این تیم با نتیجه ٢١ بر ١۴ مغلوب شد.

به این ترتیب تیم واترپلو جوانان کشورمان فردا در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان جهان برای کسب رده یازدهم – دوازدهمی با برنده دیدار کانادا و نیوزلند پیکار خواهد کرد.

تیم واترپلو جوانان کشورمان پیش از این در مرحله مقدماتی ابتدا به دو پیروزی مقابل تیم های ترینیدادوتوباگو و ازبکستان و دو شکست برابر تیم های یونان و رومانی دست یافت تا به عنوان تیم سوم گروه خود به جمع ١٢ تیم برتر جهان صعود کند و برای کسب رده های نهم تا دوازدهم جهان به مصاف حریفان خود برود.

جوانان ایران در مرحله دوم ابتدا به مصاف تیم استرالیا میزبان مسابقات رفتند و با شکست پذیرش مقابل این تیم حریف تیم برزیل شدند. تیم کشورمان با پذیرش دومین شکست در این مرحله حریف بنده دیدار نیوزلند و کانادا خواهد بود تا فردا برای کسب رده یازده – دوازدهمی جهان تلاش کند.

نخستین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان از ١١ آذر با شرکت ٢۰ تیم به میزبانی استرالیا آغاز شده است و روز یکشنبه ١٩ آذر با معرفی تیم قهرمان به پایان خواهد رسید.

image_printپرینت مطلب

امینی: مدیریت ورز‌ش‌های آبی آسیا در دست ایرانیان است که باید به آن افتخار کنیم/بدون اغراق رضوانی جایگاه مهمی را بدست آورد

نایب‌رئیس اسبق کمیته واترپلو جهان گفت: اکنون مدیریت شنا، شیرجه و واترپلو آسیا در دست ایرانیان است که باید به این مهم افتخار کنیم و جایگاه رضوانی بدون اغراق پس از کمیته بین‌المللی المپیک، مهم‌ترین جایگاه ممکن است که می‌توان به دست آورد.