حامد ملک خانبانان: جواب خیلی ها را می دهیم

بازیکن تیم ملی واترپلو ساحلی ایران در آستانه اعزام به بازی های آسیایی گفت: نتیجه خوبی که در مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا می گیریم، می تواند جواب خیلی از کسانی را که واترپلو را به بازی های آسیایی نفرستادند، بدهد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حامد ملک خانبانانبازیکن تیم ملی واترپلو ساحلی ایران اظهار کرد: در حال حاضر تمرینات فشرده تری را زیر نظر رضا جعفری انجام می دهیم. بازیکنانی که در اردو هستند در آمادگی کاملی به سر می برند. چون در باشگاه ها تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. در کل از نظر بدنی در وضعیت خیلی خوبی هستیم. یک اردوی تمرینی در کیش داریم که می توانیم به خوبی با وضعیت ساحل آشنایی پیدا کنیم. امیدوارم اردوی مفیدی برای ما باشد.

ملی پوش تیم واترپلو ساحلی ایران بیان کرد: بعد از نرفتن به بازی هایآسیایی همه بازیکنان خیلی ناراحت شدند و انگیزه لازم را از دست دادند. با صحبت های رئیس فدراسیون و مربیان تیم ملی دوباره انگیره بازیکنان بالا رفته است. همه بازیکنان برای کسب بهترین نتیجه تلاش می کنند. نتیجه خوبی که در مسابقات واترپلو قهرمانی آسیا می گیریم، می تواند جواب خیلی از کسانی را که واترپلو را به بازیهای آسیایی نفرستادند، بدهد. تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم.

حامد ملک خانبانان عنوان کرد: واترپلو از تعداد بازیکنی، زمین مسابقه،تعداد خطاها، زمان بازی و حتی طول دروازه با واترپلو عادی فرق دارد. چون در واترپلو ساحلی سرعت بازی بالاست در نتیجه گل های بیشتری رد و بدل می شود.

او درباره کادر فنی تیم ملی واترپلو ساحلی گفت: کادر فنی خوبی داریم.اکثر بازیکنان حداقل یک دوره با رضا جعفری فعالیت داشته اند. امیدوارم با همین کادر فنی خوش بدرخشیم. مسلما نتیجه ای تیم ملی واترپلو ساحلی و تیم ملی واترپلو جوانان می گیرد خیلی می تواند برای واترپلو ایران موثر باشد. موفقیت این دو تیم باعث می شود اخبار خوبی از واترپلو در جامعه پخش شود و واترپلو دوباره به جامعه برگردد.

وی اشاره کرد: حریفان ما تایلند، قزاقستان، کویت و چند تیم دیگر هستند.قزاقستان قهرمان آسیا است و واترپلو آن خیلی پیشرفت کرده است و یکی از سخت ترین حریفان تیم ملی واترپلو ایران است.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب