مربی تیم ملی شنا

حضرتی: موفقیت های چاوشی فر روحیه تیم را بالا برده است

مربی تیم ملی شما با اشاره بر اینکه جمال چاوشی فر می توانست فینالیت شود، گفت: موفقیت های کاپیتان تیم ملی روحیه سایر شناگران را بالا برده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ خشایار حضرتی پس از موفقیت کاپیتان تیم شنای ایران در اینچئون اظهار کرد: جمال چاوشی فر خیلی خوب کار کرد. حتی می توانست فینالیست شود. اگر تجربه بیشتری برای شرکت در این مسابقات داشت قطعا می توانست فینالیست شود. شناگران ایرانی هنوز باید بیشتر تجربه کسب کنند. البته ما با توجه به بضاعت خود و میزان حمایت هایی که قبلا از این ورزش شد، از شرایط راضی هستیم. تا اینجا خوب نتیجه گرفته ایم. تاکنون دو رکورد ملی شکسته شده است. امیدوار هستیم جمال چاوشی فر باز هم در رشته تیمی رکورد ۱۰۰ متر کرال سینه را بشکند.
وی افزود: جمال چاوشی فر به عنوان نفر اول از تیم ایران در مسابقه شرکت کرد. فشاری بسیار زیادی روی او بود. خوشبختانه موفقیت او روحیه سایر شناگران را هم بالا برده است. فردا دو نماینده در رشته ۵۰ متر کرال سینه و ۲۰۰ متر قورباغه داریم. امیدواریم که باز هم رکوردهای خوبی را از ورزشکاران ایرانی شاهد باشیم. همانطور که می دانید سطح مسابقات بسیار بالاست. شناگران ما انگیزه زیادی برای موفقیت دارند.
انتهای پیام

image_printپرینت مطلب