حضور حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی واترپلو

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی واترپلو با حضور نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار و در نخستین بازی ایران از سد گواتمالا گذشت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به نقل از  خبرگزاری خانه ملت، محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر امروز (یکشنبه ۳ خرداد) با حضور در مجموعه شهید شیرودی در مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی واترپلو شرکت کرد و گفت: برگزاری مسابقات جهانی واترپلو با میزبانی فدراسیون شنای کشور را به حاضران، اعضای تیم‌های ملی و اعضای فدراسیون شنای کشور تبریک می‌گویم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ادامه داد: امیدوارم با تلاش آقای رضوانی ریاست فدراسیون، اعضا، مربیان و دست‌اندرکاران تیم واترپلوی ایران، شاهد قهرمانی کشورمان در این مسابقات باشکوه باشیم.

وی ادامه داد: تیم واترپلوی ایران در سال ۲۰۰۷ موفق به دریافت مدال برنز مسابقات جهانی و در سال ۲۰۱۱ نیز موفق به کسب مدال نقره شد.

نایب‌رئیس مجلس تصریح کرد: امیدوارم با تمرینات فشرده و استفاده از توان داخلی و گره زدن دانش به اراده، شاهد قهرمانی در پنجمین دوره مسابقات توسعه جهانی واترپلو باشیم.

ابوترابی‌فرد اظهار امیدواری کرد که با اراده و تلاش همه نیروهای حاضر در مسابقه، شاهد بازی‌های زیبا و ارتقای سطح مسابقات واترپلو در عرصه جهانی باشیم.

وی همچنین از اعضای تیم و دست‌اندرکاران این مسابقات قدردانی کرد و مقدم همه دوستداران شنا در این مراسم را گرامی داشت.

نایب‌ رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد: امروز، روز پیروزی مدافعان انقلاب در برابر دست‌نشانده‌های استکبار است و بنده این روز را به حضور ملت ایران تبریک عرض می‌کنم.

شایان ذکر است حسین گروسی عضو هیات رئیسه فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نیز در سالن برگزاری این مسابقه حضور داشت.

گفتنی است این دوره از مسابقات با حضور تیم‌هایی از کشورهای مراکش، مالت، اروگوئه،‌ کویت و آذربایجان در گروه Aو تونس، استرالیا، گواتمالا، ایران و اندونزی در گروه Bبرگزار می‌شود.

این مسابقات با حضور بیش از ۲۷۲ میهمان خارجی و با حضور رئیس کمیته فنی واترپلو در فدراسیون جهانی برای نخستین‌بار در ایران برگزار می‌شود و به مدت ۵ روز تا ۸ خردادماه ادامه خواهد داشت.

بنابر این گزارش مسابقات واترپلوی توسعه جهانی تاکنون ۲ بار در کشور عربستان، ۲ بار در کویت و برای نخستین‌بار در ایران برگزار شد.

گفتنی است که نتیجه مسابقه میان تیم ایران و گواتمالا با نتیجه ۲۰ بر ۲ به نفع ایران به اتمام رسید./

پاپان پیام

image_printپرینت مطلب