تیم ملی واترپلو جوانان

حمیدرضا مقدم: حمایت کنند هر روز بهتر می شویم

بازیکن تیم ملی واترپلو جوانان ایران گفت: تیم ملی واترپلو جوانان ایران همیشه در سطح آسیا جزو مدعیان بوده و اگر از ما حمایت شود روز به روز بهتر می شویم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حمیدرضا مقدم بازیکن تیم ملی واترپلو جوانان ایران اظهار کرد: ما هر روز سه ساعت صبح و سه ساعت بعد از ظهر تمرین داریم. نزدیک دو ماه است که تمرینات سنگینی انجام می دهیم. همه بازیکنان در این دو ماه پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتند. با نظارت کادر فنی و تمرینات اصولی که انجام می دهیم، هیچ بازیکن مصدومی نداریم. در حال حاضر بیشتر روی تمرینات تاکتیکی کار می کنیم و به امید خدا امیدوارم نتیجه خوبی در این مسابقات کسب کنیم.

ملی پوش تیم ملی واترپلو جوانان عنوان کرد: ۱۵ بازیکن در اردو هستند که احتمالا دو نفر خط بخورند و تیم ملی جوانان با ۱۳ بازیکن اعزام می شود. بدون شک ما جزو مدعیان هستیم. تیم ملی واترپلو جوانان ایران همیشه در سطح آسیا جزو مدعیان بوده و هست. در دوره های قبلی ما در مسابقات قهرمانی آسیا مدال کسب کردیم. امسال هم با جدیت برای کسب مدال به مسابقات می رویم. کادر فنی خوبی داریم. سرمربی و مربی باتجربه و کار بلدی به عنوان کادر فنی انتخاب شده اند. تمام تمرینات سخت را به امید روی سکو رفتن تحمل می کنیم.

حمیدرضا مقدم درباره سطح مسابقات آسیایی گفت: امسال تیم های قدرتمندی مثل ژاپن و چین در رقابت های قهرمانی آسیا شرکت می کنند. همه تیم ها پیشرفت کرده اند و این پیشرفت هم سطح مسابقات را بالا برده و هم اینکه هیچ تیمی قبل از شروع بازی ها نمی تواند ادعا کند که حتما قهرمان می شود.

مقدم در ادامه بیان کرد: ما یک اردوی تدارکاتی در اصفهان برگزار کردیم که با تیم فولاد مبارکه مسابقه دادیم. در تهران با تیم دانشگاه آزاد بازی کردیم و در حال حاضر همراه با تیم ملی بزرگسالان کشورمان تمرین می کنیم. تنها کمبود ما نداشتن اردوی تدارکاتی در خارج است. اردوهای تدارکاتی خارجی مسلما در کسب تجربه برای این چنین مسابقاتی خیلی مهم است.

او در پایان گفت: از فدراسیون و همه مسئولان انتظار داریم که تیم ملی واترپلو جوانان را حمایت کنند تا بتوانیم در ورزشی که جای پیشرفت دارد، روز به روز بهتر شویم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب