حمید قدسی نژاد: نفت امیدیه باید جزو بهترین ها باشد

بازیکن تیم واترپلو نفت امیدیه گفت: در ادامه رقابت های لیگ برتر واترپلو با هماهنگی بیشتر تمام تلاش خود را می کنیم تا جزو یکی دو تیم برتر لیگ امسال باشیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ حمید قدسی نژاد بازیکن تیم واترپلو نفت امیدیه درباره بازی هفته دوم لیگ برتر واترپلو اظهار کرد: بازی خیلی بود. بازیکنان تیم ما خیلی خوب بازی کردند. هنوز به هماهنگی ۱۰۰ درصد نرسیدیم. به امید خدا با توجه به شرایط خوبی که داریم و با روحیه ای که تیم ما با پیروزی در این دیدار به دست آورد، کم کم به شرایط آرمانی خودمان نزدیک می شویم.
کاپیتان تیم واترپلو نفت امیدیه عنوان کرد: امیدیه تیم جوانی است و میانگین سنی پایینی دارد. در وضعیت آمادگی خیلی خوبی به سر می بریم. مسلما هماهنگی ما بازی به بازی بهتر می شود و نتایج خوبی کسب می کنیم.
حمید قدسی نژاد درباره بازی با چوکا گفت: چوکا تیم خوبی بود. تیمی که ترکیب از بازیکنان جوان و با تجربه داشت. دو تیم خیلی خوب بازی کردند. هر دو تیم برای برد جنگیدند که نشانگرسطح خیلی خوب مسابقات امسال است ولی ما با کادر فنی و بازیکنان خوبی که داشتیم توانستیم بازی را ببریم.
 
او تاکید کرد: ما می توانیم جزو مدعیان باشیم و تمام سعی خود را می کنیم تا جزو یکی دو تیم برتر لیگ امسال باشیم. ما چند بازیکن ملی پوش از تیم ملی جوانان داریم که در حال حاضر در اردوی تیم ملی جوانان هستند. با اضافه شدن آن ها به بقیه بازیکنان شرایط ما خیلی بهتر می شود. در هفته سوم با تیم نفت و گاز گچساران بازی داریم. گچساران تیم خوبی است و نمی توان گفت که چون بازی این هفته خود را باخته است پس تیم ضعیفی است. به نظرم نباید هیچ تیمی را در لیگ امسال دست کم گرفت. ما باید همیشه بهترین بازی خودمان را انجام دهیم.
قدسی نژاد درباره انتظارات از فدراسیون و سازمان لیگ گفت: انتظار دارم مسابقات به طور مداوم برگزار شود و وقفه زیادی بین بازی ها اتفاق نیافتد.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب