خادم پیر: آخرین اشتباهاتمان را جلوی مالت می کنیم!

ملی پوش واترپلو ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی توضیحاتی ارائه کرد و از هدفش برای کسب مقام قهرمانی گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، سهیل خادم پیر درباره آخرین وضعیت تیم ملی واترپلوی ایران پیش از مسابقات توسعه جهانی واترپلو توضیح داد: خدا را شکر تمرین ها خیلی خوب پیش می رود. سه بازیکن جوان هم از تیم خط خوردند که امیدواریم در اردوهای بعدی دوباره آن ها را ببینیم. مسابقات هم از یکشنبه آغاز می شود و قرار است شنبه در بازی تدارکاتی به مصاف مالت برویم. امیدوارم آخرین اشتباهاتمان را در این بازی انجام دهیم تا در بازی های اصلی با صد درصد آمادگی حاضر شویم. از جمعه هم کل تیم در یک هتل مستقر می شود که این اتفاق کمک زیادی به تمرکز بازیکنان خواهد کرد.

وی افزود: بازی های اول ایران چندان دشوار نیستند و این به ما کمک می کند که در چند بازی اول با جو مسابقات آشنا شویم و با حساسیت کنار بیاییم و استرس کاذب هم کم شود. فکر می کنم در بازی اتریش به آمادگی ۱۰۰درصدی رسیده باشیم.

خادم پیر همچنین درباره مصدومیتش گفت: مصدومیتی از ناحیه زانو داشتم که مشکل، چندان جدی نیست. انشاالله با انجام فیزیوتراپی تا شروع بازی ها، مشکلم کاملا برطرف شود.

ملی پوش واترپلو ایران درباره شروع مسابقات توسعه جهانی در سالروز آزادسازی خرمشهر مطرح کرد: باید از فدراسیون تشکر کرد که به مناسبت این روز در افتتاحیه، برنامه ای در نظر گرفته است. به هر حال ما هر چه داریم از شهیدان و جانبازان وطنمان داریم. امیدوارم بتوانیم با کسب مقام اولی، هدیه خوبی به آن ها دهیم و یاد و خاطرشان را زنده نگه داریم.

لازم به ذکر است، تمام بازی های ایران در رقابت های توسعه جهانی(فیناترافی) از سوم تا هشتم خرداد راس ساعت ۱۹ در استخر ۹ دی مجموعه شهید شیرودی آغاز می شود و تماشای آن نیز برای عموم مردم رایگان است.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب