خسرو امینی: بعد از پنج روز کار سرانجام شرایط استخر بازی‌ها آماده شد

رییس کمیته فنی واترپلوی کنفدراسیون آسیا که برای نظارت بر روند آماده سازی و برگزاری مسابقات از هفته گذشته به جاکارتا سفر کرده است، وضعیت میزبانی جاکارتا از رشته های آبی را خوب عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری ایسنا، خسرو امینی درباره روند آماده سازی استخر مسابقات اظهار کرد: پنج شش روز قبل که وارد جاکارتا شدم واقعا وضعیت بدی بود اما با فشار و پیگیری و روزانه ۱۰ ساعت کار همه چیز مرتب شد. دیروز مسابقات آغاز شد. به واقع یکی از زیباترین ورزشگاه ها برای مسابقات شنا و واترپلو آماده سازی شده است.
وی افزود: چهار استخر در یک مجموعه طراحی شده است. برای واترپلو،  شنا و  شیرجه هر کدام یک استخر مستقل و یک استخر هم برای تمرین تیم ها وجود دارد.
امینی در پایان گفت: امیدوارم شاهد برگزاری مسابقات خوبی در جاکارتا باشیم و نمایندگان کشورمان هم بتوانند نمایش خوب و قابل قبولی ارائه دهند.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.