خشایار حضرتی: آریا برای شکست رکورد جوانان تلاش می کند

مربی تیم ملی شنا با ارزیابی عملکرد امروز شناگران گفت: آریا نسیمی شاد برای شکستن رکورد ملی جوانان تلاش می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ خشایار حضرتی مربی تیم ملی شنای ایران در حاشیه بازی های آسیایی اینچئون اظهار کرد: یک مقدار کم تجربگی موجب شد که مهدی انصاری نتواند آن شنایی که انتطار می رفت را انجام دهد. رکورد خوبی را کسب نکرد. خیلی پایین تر از انتطار ما کار کرد او در فصل تمرینی یک بار در مجارستان رکورد زده بود.

وی افزود: در رشته ۵۰ متر پروانه و ۱۰۰ متر آزاد سه نماینده داشتیم. در ۵۰ متر آزاد مهدی انصاری به مشکل خورد. بعد هم برای چکاب به نزد پزشک رفت. گویا کتف او دچار آسیب دیدگی شد. با این حال ماده ۵۰ متر را تا پایان شنا کرد. البته نتوانست رکورد خودش را بزند. او وسط شنا توقف کرد. فکر می کنم آسیب دیدگی او مشکل ساز شده بود. در نهایت هم شانزدهم شد.

خشایار حضرتی ادامه داد: در ماده ۵۰ متر آزاد هم دو نماینده داشتیم آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی در این ماده به آب زدند. جلالی نسبت به رکورد قبلی خود خیلی تلاش کرد او بیستم شد. آرشام میرزایی هم در این ماده بیست و چهام شد. باز انتظار داشتیم که آرشام بهتر از این کار کند و رکورد مناسبتری بزند.

وی در مورد روز پایانی مسابقات گفت: برنامه ما تا حدی به مهدی انصاری بستگی دارد. او باید ۵۰ متررا شنا کند. در ۵۰متر قورباغه هم ما انصاری و آریا نسیمی شاد را داریم. قطعا آریا تلاش می کند که رکورد رده سنی جوانان را جابجا کند و حد نصاب جدیدی را کسب کند. جمال چاوشی فر هم امیدوار است در رشته تیمی بار دیگر رکورد کرال پشت ایران را جابه جا کند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب