خلیلیان: لیگ اصفهان الگویی برای شنای کشور است

رییس هیات شنای استان اصفهان با ابراز رضایت از وضعیت شنای این استان تاکید کرد لیگ اصفهان می تواند الگویی برای شنای کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، مهرزاد خلیلیان رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان در نشست خبری خود با اصحاب رسانه اظهار داشت: تیم‌های شنای اصفهان امسال پس از ۱۰ سال مقام‌های اول و دوم کشور را کسب کردند. در مسابقات جام زنده‌رود هم تمام عناوین به اصفهانی‌ها رسید.

وی افزود: البته اساس رسیدن به این موفقیت‌ها، استخری به نام استخر انقلاب است. این استخر تمام بتن است و ۱۰۰ سال کار می‌کند اما مشکلاتی دارد که شهردار اصفهان برای رفع آنها به ما قول‌هایی داده است. جا دارد از مساعدت‌های جوادی و سقاییان‌نژاد شهرداران سابق اصفهان برای بازسازی این استخر هم تشکر کنم.

خلیلیان در مورد وضعیت واترپلو اصفهان گفت: تیم واترپلو سپاهان در فصل گذشته لیگ برتر به مقام نایب‌قهرمانی رسید در حالی که رقیبش دانشگاه آزادی بود که خودش یک تیم ملی است. ما لیگ شنای داخل استان هم داریم که الگوی بسیاری از استان‌ها است اما در لیگ کشور تیم نداریم که دلیل آن مشکلات مالی است و امیدوارم این مشکلات حل شوند. در شیرجه هم پس از سالها دو مقام سومی کسب کردیم درحالی که سخت‌افزار شیرجه، سکو است و ما هم از نظر سکو در مضیقه هستیم.

وی در مورد انتقاداتی که به ناهماهنگ بودن لباس بازیکنان تیم واترپلو سپاهان در برخی رسانه‌ها مطرح شده بود بیان داشت: ما باید نقدها را بپذیریم و اشکالات را اصلاح کنیم اما رسانه‌ها باید از تیم‌های اصفهانی حمایت کنند و به خاطر یک مایو نباید رشته‌ها را با هم مقایسه کرد. البته من نقدهای دوستان را دریافت کردم و این موارد اصلاح می‌شود.

مدیرعامل سابق باشگاه سپاهان در پاسخ به سوالی در مورد علت جدایی از باشگاه سپاهان گفت: پاسخ این سوال سخت است. به نظر خودم این تصمیم به دلیل عشق به شهرم و تیمم تصمیم درستی بود و همان‌طور که روزی به سپاهان آمدم، یک روز هم از این باشگاه جدا شدم. در سپاهان فضای کار دیگر برای من فراهم نبود و من هم عذرخواهی کردم و خواستم دیگر در سپاهان نباشم.

خلیلیان ادامه داد: قهرمان کردن یک تیم فقط به پول بستگی ندارد و به موارد زیادی بستگی دارد. به من گفتند با توجه به مشکلات اقتصادی، سپاهان تافته جدا بافته نیست اما من فکر می‌کنم که هست و به این دلیل که نمی‌توانستم با موفقیت‌های سپاهان شوخی کنم، از این باشگاه جدا شدم.

انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب