دانشگاه، امیدیه و سپاهان بالانشینان لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته پنجم

با برگزاری دو دیدار رقابت های هفته چهارم لیگ برتر واترپلو کشور تیم های دانشگاه آزاد، نفت امیدیه و فولاد مبارکه سپاهان به ترتیب در رده های اول تا سوم ایستادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته پنجم رقابت های لیگ برتر واترپلو ایران با تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد و کم شدن فاصله تیم های تعقیب کننده به پایان رسید. در دو دیدار انجام شده در چارچوب رقابت های هفته پنجم فولاد مبارکه مقابل چوکا به برتری دست یافت تا در یک قدمی نفت امیدیه بایستد.

جدال حساس و نفس گیر قهرمان و نایب قهرمان فصل پیش هم برنده ای نداشت. مسابقه دو تیم نفت امیدیه و شهبازی زنجان با حساب ۹ بر ۹ به پایان رسید تا دانشگاه صدرنشین از حاشیه امنیت سه امتیازی برخوردار شود.

هفته ششم رقابت های لیگ برتر پس از برگزاری مسابقات واترپلو بازی های آسیایی ساحلی  از روز جمعه (هفت آذر) ادامه پیدا می کند.

 

*جدول رده بندی بیست وچهارمین دوره لیگ برتر واترپلو تا پایان  هفته پنجم:

ردیف

نام تیم بازی برد باخت مساوی گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز

۱

دانشگاه آزاد اسلامی ۴ ۴ ۰ ۰ ۵۶ ۲۰ ۳۶+ ۸

۲

نفت امیدیه ۴ ۲ ۱ ۱ ۳۸ ۴۱ ۳-

۵

۳ فولاد مبارکه سپاهان ۳ ۲ ۱ ۰ ۳۹ ۲۹ ۱۰+

۴

۴ شهید شهبای زنجان ۳ ۱ ۱ ۱ ۳۱ ۳۰ ۱+

۳

۵

نفت و گاز گچساران ۳ ۰ ۳ ۰ ۲۳ ۳۸ ۱۵- ۰
۶ چوکا تالش ۳ ۰ ۳ ۰ ۱۷ ۴۶ ۲۹-

۰

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.