دانشگاه آزاد انتقام شکست دور رفت را از نزاجا گرفت

دانشگاه آزاد اسلامی با غلبه بر نیروی زمینی ارتش در یک دیدار جذاب و دیدنی در هفته چهارم دور برگشت، صدرنشین لیگ برتر واترپلو شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو با برگزاری دو دیدار در تهران و امیدیه به پایان رسید. در رقابت های امروز صدرنشینان لیگ برتر واترپلو برای تکیه زدن بر جایگاه نخست رقابت نزدیک و نفس گیری داشتند.

در مسابقه حساس تیم های اول و دوم جدول رده بندی از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (جمعه) دانشگاه آزاد اسلامی مدافع عنوان قهرمانی میزبان نیروی زمینی ارتش صدرنشین لیگ امسال بود. دیدار رفت این دو تیم با حساب ۹ بر ۸ به سود نزاجا تمام شده بود. هر دو تیم تا پیش از شروع این بازی ۱۲ امتیازی بودند و نتیجه این دیدار در شکل گیری تیم ها در بالای جدول تأثیر بسزایی داشت. دیدار درگیرانه و زیبای عصر امروز در استخر ۹دی در نهایت با نتیجه نزدیک ۸ بر ۷ به سود دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رسید تا این تیم صدر جدول را پس از مدت ها از رقیب ارتشی پس بگیرد. این رقابت دیدنی درحالی با پیروزی دانشگاه تمام شد که این تیم تحت تأثیر عملکرد خیره کننده حریف تا لحظات پایانی سه گل عقب بود. اعتراض شدید تیم نیرو زمینی به داوری موجب شد عملکرد خوب این تیم تحت تاثیر حاشیه ها قرار گیرد. در نهایت دانشگاه آزاد به کمک بازی خوب حامد ملک خانبابان و عطا برخوردی کار را به تساوی کشاند و در دقایق پایانی گل برتری را زد. با این نتیجه دانشگاهی‌ها با خیالی آسوده و دو امتیاز بیشتر در فاصله یک هفته مانده به پایان دور گروهی رقابت ها به صدر جدول تکیه زدند.

در دیگر مسابقه این هفته در امیدیه تیم نفت این شهر که در جایگاه سوم جدول رده بندی به سر می برد مقابل سپاهان به آب زد. مسابقه ای بسیار دیدنی که در آن بار دیگر امیدیه حریف واترپلوئیست های سپاهان نشد و دوتیم به نتیجه تساوی ۱۰ بر ۱۰ رضایت دادند. بازی دو تیم شهید نوفلاح و نفت و گاز گچساران هم در چارچوب هفته چهارم دور برگشت به تعویق افتاد.

در ادامه این مسابقات هفته آینده سه دیدار در شهرهای اصفهان، گچساران و تهران پیش بینی شده است. طبق برنامه سپاهان و نفت و گاز گچساران میزبان نوفلاح و دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در مهم ترین بازی نیروی زمینی ارتش از نفت امیدیه پذیرایی خواهد کرد.

 


نتایج هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

جمعه- ۲۵ دی ۱۳۹۴

  • شهید نوفلاح  – نفت و گاز گچساران (به تعویق افتاد)
  •  نفت امیدیه ۱۰ –  فولاد مبارکه سپاهان ۱۰
  • دانشگاه آزاد اسلامی ۸ – نیروی  زمینی ارتش ۷

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.