دانیال خاکبان: امیدوارم از واترپلو حمایت بیشتری شود

مربی تیم ملی واترپلو جوانان ایران با اظهار خشنودی از کسب سهمیه جهانی گفت: امیدوارم حمایت های بیشتری از این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی 2015 فراهم شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مربی تیم ملی واترپلو ایران اظهار کرد: سطح مسابقات این دوره بسیار بالا بود. تیم ها با تمام قوا شرکت کرده بودند. خدا را شکر تیم ایران توانست با هم دلی نتیجه قابل قبولی کسب کند و جهانی شود. تیم چین یکی از قدرت های اصلی این دوره از مسابقات بود که با هدایت پائولو مالارا برای کسب بهترین نتیجه در این دوره از بازی ها  شرکت کرده بود. خوشبختانه ما توانستیم در این مسابقه بر این تیم قدرتمند غلبه کرده و پیروز میدان باشیم.

وی افزود: در آخرین بازی هم به مصاف تیم اندونزی میزبان مسابقات رفتیم و با ارائه یک بازی حساب شده این تیم را شکست دادیم و نائب قهرمانی ایران را تثبیت کردیم. خوشحالم که با کسب سهمیه جهانی به کشور بازمی گردیم.

دانیال خاکبان در پایان گفت: امیدوارم که پس از بازگشت به کشور شرایط طوری فراهم شود که این تیم بتواند با امکانات و حمایت های بیشتر و بهتر خود را برای ادامه مسابقات آماده کند. همچنین از پشتیبانی ریاست فدراسیون و هیات رئیسه نیز صمیمانه سپاسگزارم.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب