دانیال خاکبان: انتخاب سرمربی ایرانی کار درستی بود

کارشناس واترپلو در ارزیابی خود از برنامه های تیم ملی واترپلو برای حضور در مسابقات جهانی توسعه واترپلو گفت: کمیته فنی واترپلو با برنامه تصمیم گرفتند که سیروس طاهریان سرمربی تیم ملی واترپلو شود و با توجه زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی توسعه واترپلو انتخاب سرمربی ایرانی کار درستی بوده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دانیال خاکبان کارشناس واترپلو در ارزیابی خود از برنامه های تیم ملی واترپلو برای حضور در مسابقات توسعه جهانی اظهار کرد: در این مقطع  زمان تصمیم گرفتند که سیروس طاهریان سرمربی تیم ملی واترپلو شود. او مربی با تجربه و با سابقه ای است. اکثر مربیان حال حاضر به نوعی شاگردان طاهریان هستند.

کارشناس واترپلو ادامه داد: زمان کوتاهی تا برگزاری این مسابقات مانده است. این رقابت  ها برای ایران خیلی مهم است. اگر همه عوامل را در نظر بگیریم به نظرم انتخاب سرمربی ایرانی کار درستی بوده است. امیدوارم در این زمان کم بتوانند به خوبی بازیکنان را به آمادگی مطلوبی برای موفقیت برسانند.

دانیال خاکبان در ادامه اشاره کرد: انتخاب او قطعا به واترپلو کمک خواهد کرد. او شناختی خوبی از واترپلو ایران دارد. او می تواند با انتخاب دستیاران خوب موفق باشد.

او درباره معیارهای انتخاب دستیاران سرمربی تیم ملی واترپلو خاطرنشان کرد: سرمربی تیم ملی قطعا دستیارانش را باتوجه به توانمندی هایشان و شناخت کافی انتخاب می کند تا تیم ملی واترپلو در مسابقات توسعه جهانی بهترین عملکرد را داشته باشد.

خاکبان درباره نحوه انتخاب ملی پوشان گفت: با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر واترپلو به تازگی تمام شده است و همچنین اکثر بازیکنان در جام باشگاه های آسیا حضور داشتند،  ترکیب اصلی تیم ملی در آمادگی خوبی به سر می برد. بازیکنانی که آماده هستند شانس این را دارند که عضو تیم ملی شوند.  مطمئناً با مدیریت طاهریان افرادی به تیم ملی دعوت می شوند که شایسته تر هستند.

وی درباره برنامه های تدارکاتی تیم ملی واترپلو بیان کرد: برنامه تدارکاتی بنابر صلاحدید سرمربی و کادر فنی است. داشتن اردوی تدارکاتی برون مرزی و حتی اردوی تدارکاتی مشترک با یک تیم خارجی می تواند خیلی موثر باشد. بازیکنان با اردوهای تدارکاتی موثر می توانند به آمادگی بالایی برسند. مسابقات جهانی توسعه واترپلو بسیار مهم است و حفظ آبروی ایران در این مسابقات اهمیت بالایی دارد.

او در پایان گفت: برای تیم ملی واترپلو و کادر فنی آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم بهترین نتیجه را بگیرد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب