دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو

دبیر فدراسیون از دلاوری مهدی انصاری تقدیر کرد

دبیر کل فدراسیون شنای ایران طی یادداشتی از مردانگی و پهلوانی مهدی انصاری در بازی های آسیایی قدر دانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مهدی انصاری شناگر ۱۷ ساله ایران که در طول مسابقه ماده ۵۰ متر پروانه دچار آسیب دیدگی شد، پهلوانانه برای عزت و سربلندی ایران عزیز بی اعتنا به در رفتگی کتف خود به مسابقه ادامه داد. به دنبال این موضوع محسن سمیع زاده دبیر کل فدراسیون شنای ایران مراتب قدردانی خود را از این مرام پهلوانانه انصاری ابراز کرد:

 

 

 

سخنی با مهدی عزیز:

در فضایی که کسب نتیجه و مدال افکار همه را به خود جلب نموده است در روز گذشته شاهد یک اتفاق از جنس پهلوانی و مردانگی در رشته شنا بودیم. شاید کسب نتیجه و فراموشی نهضت و جنبش المپیک باعث گردیده این اتفاق ناب و خرسند از چشم و قلم و افکار عموم جا بماند.

درخور ضرورت دیدم با اعلام این بیانیه از فرزند خوب ایران زمین از دیار ستارخان و باقرخان تجلیل نمایم و به همگان گوشزد کنم، شاید در شنا تا کنون توفیق کسب مدال نداشتیم ولی همواره مردانگی، شهامت و صفات خوب پهلوانی در این رشته زیبا موج میزند. یادمان است شهیدان نوفلاح و تاجیکی را، یادمان است شناگران خردسال برای کمک و مساعدت به کودکان سرطانی دست به برگزاری یک جشنواره زدند و امروز یادمان خواهد آمد که مهدی عزیز به طوری که دستش از کتفش در آمده با تعجب همه شبکه های تلویزیونی دنیا و با همان آسیب دیدگی شنای خود را به پایان می‌رساند.

شاید صرف توجه به مدال آوری امروزه باعث شده اینگونه صفات بارز انسانی از جنس بلور فراموش شده باشد. به عنوان یک خادم نوجوانان و جوانان ایران زمین می خواهم بگویم: سپاسگزارم مهدی عزیزم اینبار هم به ما درس غیرت و فداکاری دادی…

محسن سمیع زاده

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب