دومین جلسه سازمان لیگ برتر واترپلو برگزار می شود

دومین جلسه سازمان لیگ برتر واترپلو با حضور نمایندگان تیم های حاضر در رقابت ها هفته آینده برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون،شنا،شیرجه و واترپلو؛ مسئولان کمیته فنی واترپلو و سازمان لیگ برتر این رشته به منظور بررسی دستور العمل برگزاری بیست و پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر دومین جلسه با باشگاه های حاضر در رقابت ها را با حضور نماینده تیم ها برگزار خواهند کرد.

دومین جلسه سازمان لیگ برتر واترپلو هفته آینده روز شنبه مورخ ۲۰ / ۴ / ۹۴ در محل سالن جلسات استخر بین المللی ۹ دی واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی با حضور مدیران و نمایندگان تام الاختیار باشگاه ها برگزار می شود.

در این جلسه دستورالعمل فصل جدید مسابقات لیگ برتر واترپلو مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

ریاست فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو با ارسال نامه ای رسمی به مدیران عامل ۱۲ باشگاه حاضر در مسابقات خواستار حضور آنها در جلسه سازمان لیگ شد.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

تاسوعا، روز قامت استوار وفاداری است

در آستانه عاشورا، نام حضرت ابوالفضل العباس(ع)، ماهِ منیر بنی‌هاشم، یادآور شکوه انسانی است که قدرت را در خدمت وفا، شجاعت را در مسیر حقیقت و ایثار را در اوج

فراخوان فدراسیون ورزش‌های آبی و فدراسیون نجات‌غریق برای برپایی موکب در آیین تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب اسلامی ایران

بر اساس این اطلاعیه، موکب‌های فدراسیون با همکاری هیأت‌های ورزش‌های آبی و نجات غریق استان‌های تهران، قم و خراسان رضوی در مسیر برگزاری مراسم تشییع در شهرهای تهران، قم و

خاطره دهلی نو، تجربه فرش قرمز ۲۰۱۰، بازخورد جهانی از شیرجه در یکصدسالگی و نگاه به آینده توسعه‌ای این رشته در گفت‌وگو با چهره ماندگار شیرجه ایران

تقی عسگری، از نخستین مدال‌آوران تاریخ ورزش ایران در بازی‌های آسیایی، در گفت‌وگو با سایت فدراسیون ورزش‌های آبی، برگزاری نخستین نشست تخصصی توسعه شیرجه ایران با حضور مربیان و پیشکسوتان