دومین شگفتی در روز دوم لیگ جهانی واترپلو

پس از شکست دور از انتظار کرواسی مقابل برزیل در روز نخست اینبار مجارستان مغلوب کرواسی شد تا رقابت های سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو 2015 بیش از پیش حساس شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ دومین رو از سری مسابقات سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو با شگفتی همراه شد و مجارستان در یک دیدار دیدنی مغلوب کرواسی شد. دو تیم مجارستان و کرواسی در حالی به مصاف هم رفتند که مجارستان نایب قهرمان دوره پیش پیروز روز نخست بود و کرواسی در کمال ناباوری موفق به گذر از سد برزیل نشده بود. این دیدار دیدنی در پایان با حساب ۱۵ بر ۱۲ به سود کرواسی به پایان رسید تا این تیم پرقدرت پس از شکست دور از انتظارش در روز نخست بار دیگر به جمع مدعیان باز گردد.

در سایر رقابت ها برزیل که تیم خوبی را روانه این دوره از مسابقات کرده است به سادگی و با نتیجه ۱۵ بر ۷ چین را شکست داد. دیدار نزدیک و جذاب امریکا و استرالیا هم با حساب ۱۰ بر ۹ به سود نماینده اقیانوسیه به پایان رسید. در آخرین مسابقه روز دوم مرحله پایانی لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۵ هم ایتالیای میزبان با حمایت تماشاچیان خودی به مصاف مدافع عنوان قهرمانی صربستان رفت. این دیدار پرگل با وجود تلاش زیاد بازیکنان ایتالیا مطابق پیش بینی ها پیش رفت و صربستان ۱۵ بر ۱۱ پیروز از استخر شهر برگامو خارج شد.

با کسب این نتایج تیم های صربستان و برزیل هر دو به دومین پیروزی متوالی خود دست یافتند و ایتالیا، استرالیا، مجارستان و کرواسی هر کدام با کسب یک پیروزی در تعقیب این دو تیم هستند. امریکا و چین هم تنها تیم های بدون برد تا پایان روز دوم لقب گرفتند. در ادامه این رقابت ها امروز (پنجشنبه) چهار دیدار دیگر برگزار می شود تا با به پایان رسیدن دور مقدماتی از فردا شاهد آغاز مسابقات مرحله یک چهارم نهایی باشیم.

نسخه ۲۰۱۵ سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو از سه‌شنبه (دوم تیر ۱۳۹۴) با حضور هشت تیم راه یافته به این مرحله آغاز شده است. این رقابت ها به مدت شش روز در شهر برگامو ایتالیا با حضور تیم های “صربستان، مجارستان، کرواسی، برزیل، چین، امریکا، استرالیا و ایتالیا” برگزار می‌شود.

 

 

نتایج روز دوم:

چهارشنبه (۹۴/۴/۳)

برزیل۱۵ – چین۷

مجارستان۱۲ – کرواسی۱۵

استرالیا۱۰ – امریکا۹

صربستان۱۵ – ایتالیا۱۱

 

برنامه روز سوم

پنجشنبه (۹۴/۴/۴)- پایان مرحله مقدماتی

صربستان – استرالیا

مجارستان – برزیل

چین – کرواسی

امریکا – ایتالیا

 

گروهبندی تیم‌ها در سوپرفینال لیگ جهانی واترپلو ۲۰۱۵ (ایتالیا):

گروه A : صربستان – آمریکا – ایتالیا – استرالیا

گروه B: مجارستان – برزیل – کرواسی – چین

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب