دیدار و گفت‌و‌گوی صمیمانه حسین المسلم با آینده سازان ورزش ایران

حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا و دبیرکل شورای المپیک آسیا در آکادمی ملی المپیک با قهرمانان و نونهالان شنا دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا. شیرجه و واترپلو؛ حسین المسلم رئیس فدراسیون جهانی شنا و حیدر فرمان مدیر بازیهای آسیایی که بامداد امروز شنبه ۲۱ خرداد ماه وارد تهران شدند با حضور در آکادمی ملی المپیک با قهرمانان و نونهالان شنا ایران دیدار کرد.ند

محسن رضوانی در ابتدای این نشیت صمیمانه گفت: آقای المسلم قبلا قهرمان شنا بوده است. او زمانی که رییس فدراسیون جهانی شد، طرح شنا برای همه را که باعث نجات جان انسان های زیادی می شود را هدف گذاری کرده است. کشور ما به عنوان یکی از کشورهاییست که میزبان رییس فدراسیون جهانی است و این طرح شنا برای همه نیز با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر ورزش، رییس کمیته ملی المپیک در ایران افتتاح شد.

حسین المسلم، رئیس فدراسیون جهانی شنا نیز با آینده سازان و نونهالان رشته‌های شنا، شیرجه و واترپلو دیدار کرد و اظهار داشت: در سال ۱۹۷۴ در بازی‌های آسیایی همراه تیم شنای کویت در ایران بودم. الان شما شناگران نوجوان این شانس را دارید که بهتر از من باشید و در تیم خود افتخار آفرینی کنید. باید سخت تمرین کنید، خوب غذا بخورید، خوب استراحت کنید و از ورزش خود لذت ببرید. مهم پیروزی نیست بلکه داشتن بهترین عملکرد اهمیت دارد.

وی در ادامه افزود: پروژه شنا برای همه از ۶ ماه گذشته در فدراسیون جهانی آغاز شده و اولویت و هدف گذاری ما نسل آینده یعنی شما نوجوانان هستید. این شانس را دارید که در ایران هستید و حمایت دولت، کمیته ملی المپیک، فدراسیون و خانواده خود را دارید.

رضا صالحی‌امیری نیز در این دیدار گفت: نفر اول شنای جهان مهمان شما است و باید امروز برای شما خاطره‌انگیز باشد.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.