راه‌اندازی سامانه مجازی فدراسیون از ابتدای سال ۱۳۹۹

کمیته آموزش از ابتدای سال 1399 با راه اندازی سامانه آموزش مجازی فدراسیون 140 دوره آموزشی با حضور 5856 نفر برگزار کرده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کمیته آموزش فدراسیون از ابتدای سال ۱۳۹۹ با توجه به شرایط ویژه حاکم بر ورزش کشور به موجب شیوع ویروس کرونا و ضرورت تمکین از دستورالعمل های بهداشتی ستاد مبارزه به کرونا و همچنین تعطیلی اماکن ورزش‌های آبی و تعطیلی فعالیت های آموزشی و تمرینی شناگران( از تاریخ چهارم اسفند ۱۳۹۸) اقدام به راه‌اندازی سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا کرد.

با راه اندازی این پلتفرم تخصصی کمیته آموزش، به منظور توانمندسازی و فعال نمودن مربیان و داوران در شرایط تعطیلی استخرها، دوره های آموزشی که امکان برگزاری آنها بصورت آنلاین(وبینار) وجود داشت، از اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد. این دوره ها اعم از ۱- بازآموزی مربیان درجه سه ۲- بازآموزی مربیان درجات یک و دو ۳-داوری درجه سه شنا، شنای هنری و واترپلو (ویژه دارندگان کارت مربیگری فدراسیون) ۴- تعداد ۹ دوره کلاس عملی مربیگری درجه سه شنا(دراستخرهای روباز و شرایط سفید) ۵-کلینیک های مربیگری و داوری بود که به همت کمیته آموزش فدراسیون برگزار شد.

 

لازم به ذکر است در سال ۱۳۹۹ تعداد ۵۸۵۶ نفر در ۱۴۰ دوره آموزشی فدراسیون شنا شرکت کرده اند.

عملکرد کل سال ۱۳۹۹ کمیته آموزش فدراسیون شنا

 

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب