رحلت جانسوز امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب تسلیت باد

۱۴ خرداد سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد تسلیت باد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۱۴ خرداد ماه سال ۱۳۶۸ تداعی کننده یک روز حزین و تلخ برای مردم ایران اسلامی است روزی که مردم ایران رهبر بزرگ و دوراندیش و حکیم خود را از دست دادند. روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب عزا شدند.

خرداد، ماه اندوه است. اندوه فراق مرزبان حماسه و ایثار. مردی که ستایش تمام عصرها و نسل ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است. خرداد، ماه اشک و آه است. در وداع مردی که با آمدنش شب های تاریک و بی ترانه ما را به صبح دل انگیز و سپید رهایی مبدّل ساخت. آری او، مرد تنهای صحنه های آتش و خون، پاکمردی از بیشه عدالت و ایمان، و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر بود که آزاد مردان عالم از شمیم نفس های گرمش، به زندگی سلام گفتند.

فدراسیون شنا سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب و جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم ملت شریف ایران تسلیت گفت.

 

image_printپرینت مطلب