رضایی: برنامه ویژه ای برای بازی اندونزی داریم

مربی تیم ملی واترپلو ایران تاکید کرد اندونزی حریف بسیار سختی برای ایران خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو؛ دومین دیدار ملی پوشان واترپلو ایران امروز در حالی مقابل اندونزی در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی برگزار می شود که حریف آسیایی ایران روز گذشته در نخستین گام موفق به شکست نماینده قاره آفریقا شد.
وحید رضایی درباره دیدار حساس امروز ایران مقابل اندونزی گفت: بازی تیم اندونزی مقابل گوآتمالا را از نزدیک مشاهده کردم و خوشبختانه نقاط ضعف این تیم نیز توسط کادر فنی مورد شناسایی قرار گرفت.
وی ادامه داد: بازیکنان اندونزی بسیار جوان اما در عین حال نیز با انگیزه هستند، آنها در بازی با گوآتمالا عملکرد خوبی داشتند و در طول بازی نیز حمایت خوبی از یکدیگر داشتند.
وی افزود: برای بازی با اندونزی با برنامه ای ویژه به آب خواهیم زد و مطمئن باشید تمام تلاش ما این است که بتوانیم بهترین نتیجه را به دست آوریم.
رضایی گفت: ۲ بازیکن اندونزی شاکله اصلی این تیم را تشکیل می دهند که در بازی امروز تلاش می کنیم این ۲ بازیکن را از کار بیاندازیم و به کار خود نیز سرعت دهیم.
مربی تیم ملی گفت: ایران در گروه نسبتاً سختی قرار گرفته و ما باید بازی به بازی برای صعود به مرحله نهایی مسابقات پیش برویم و امیدوارم در نهایت بتوانیم با صعود به فینال و کسب عنوان قهرمانی هواداران را خوشحال کنیم.
انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب