رضا مخیلفی: امیدوارم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم

سرمربی تیم نفت امیدیه در آستانه شروع دهمین دوره مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا گفت: در درجه اول تلاش می کنیم تا نماینده خوبی برای ایران و فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ رضا مخیلفی سرمربی تیم نفت امیدیه در آستانه شروع مسابقات واترپلو جام باشگاه های آسیا اظهار کرد: تیم ما در آمادگی بالایی قرار دارد. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. امید,ارم نماینده شایسته ای برای کشورمان باشیم.

سرمربی تیم نفت امیدیه عنوان کرد: ما در گروه مرگ قرار داریم. تیم آستانه قزاقستان به نوعی قهرمان بازی های آسیایی اینچئون است. این تیم، استخوان بندی تیم ملی قزاقستان است. نمایندگان کشورهای دیگر هم با آمادگی و برنامه در این مسابقات شرکت کرده اند. اما نفت امیدیه تیم دست و پا بسته ای نیست. امیدوارم این مسابقات را آبرومندانه شروع کنیم و آبرومندانه به پایان برسانیم.

رضا مخیلفی بیان کرد: در درجه اول تلاش می کنیم تا نماینده خوبی برای ایران و فدراسیون شنا جمهوری اسلامی ایران باشیم.

او در پایان گفت: شرایط برگزاری مسابقات خیلی خوب است. از مسئولین فدراسیون، محسن رضوانی، خسرو امینی که برای این مسابقات بسیار زحمت کشیدند تا مسابقات با نظم برگزار شود، تشکر می کنم. امیدوارم شاهد موفقیت نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا باشیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب