رضوانی: ۲تیم انصرافی سنگین مجازات می‌شوند

ميزباني مسابقات واترپلو توسعه جهاني(فيناترافي) موجب شده تب و تاب زيادي بين اهالي اين رشته ايجاد شود اما مهم‌ترين مساله اين روزهاي فدراسيون شنا، فراهم كردن حاميان مالي مناسب براي اين مسابقات است.
انسیه بحری/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، روزنامه گل نوشت:
رییس فدراسیون شنا هم از مذاکرات نهایی با این حامیان مالی خبر داد و  گفت که با وجود نیاز به اسپانسر اما وزارت ورزش رقم قابل توجهی را برای مسابقات فیناترافی تخصیص داده است.
کمک وزارتخانه
محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو که برای حضور در جلسه هماهنگی مسوولان اجرایی مسابقات فیناترافی آماده می‌شد درباره جذب حامیان مالی این رقابت‌ها به«گل» گفت:«در حال انجام مذاکرات نهایی برای اسپانسر هستیم که این مذاکرات در حال قطعی شدن است و فکر می‌کنم تا یکی، دو روز آینده جواب بگیرم. یک بانک اسپانسر ما خواهد شد و قسمتی از هزینه‌های مسابقات جهانی را پرداخت کرد. ما منتظر قطعی شدن این موضوع هستیم تا بنرها و برنامه‌های‌مان را با آن هماهنگ کنیم.»
وی افزود:«دکتر سجادی رییس کمیته راهبردی مسابقات فیناترافی است و وزارتخانه برای میزبانی ایران در مسابقات توسعه جهانی تعامل بسیار خوبی با فدراسیون داشته و رقم قابل توجهی هم به ما کمک کرده‌اند. در مجموع وزارت ورزش همیشه در میزبانی‌های جهانی فدراسیون را حمایت می‌کند.»
تجهیز سیستم صوتی
رضوانی با اشاره به تعامل شرکت تجهیز با فدراسیون شنا گفت:«با مهندس عباسی از شرکت تجهیز جلساتی داشتیم و این شرکت در بحث سخت‌افزاری واقعا به ما کمک کرده است. تجهیزات سالن تکمیل شده و از لحاظ سیستم نورپردازی مشکلی نداریم طی چند روز آینده هم سیستم صوتی سالن در حال به‌روز شدن است.»
او درباره پخش تلویزیونی مسابقات فیناترافی تصریح کرد:«با ناظمی و میرحسینی رییس شبکه سوم سوم و شبکه ورزشی جلسه‌ای داشتیم که آنها اهمیت مسابقات را درک کرده‌اند. ما نامه فدراسیون جهانی مبنی بر پخش تلویزیونی را به آنها نشان دادیم و مسوولان برای پوشش تلویزیونی دست به کار شده‌اند. قسمت فنی صداوسیما برای بازدید و نصب دوربین‌های تلویزیونی از استخر بازدید کرده‌اند.
برنامه فیناترافی دیروز ارسال شد
رییس فدراسیون شنا درخصوص انصراف دو تیم ترینیداد و گواتمالا از مسابقات توسعه جهانی گفت:«به‌طور حتم و به زودی فدراسیون جهانی مجازات سنگینی را برای دو تیم انصراف‌داده در نظر خواهد گرفت. چون زمان وجود نداشت نمی‌شد تیم‌های جدیدی به این مسابقات اضافه شود. دیروز زمان و برنامه مسابقات از سوی فینا تایید و به ایران ارسال شد. باید بگویم برای نخستین‌بار است که سه تیم اروپایی در فیناترافی شرکت دارند.»
سود شنا و شیرجه از واترپلو
وی احتمال لژیونر شدن واترپلوییست‌ها را این‌چنین عنوان کرد:«شک نکنید ما میزبانی خود را به نحو احسن برگزار می‌کنیم. رویکردی که برای واترپلو خواهد بود مطمئن باشید برای شیرجه و شنا هم وجود دارد و تمام رشته‌های ما قطعا بهتر دیده می‌شوند.»
یک مدیر ارشد نظام در افتتاحیه
رضوانی درخصوص احتمال حضور رییس جمهور و رییس مجلس شورای اسلامی در مسابقات فیناترافی گفت:«رییس جمهور را نمی‌دانم و کلا خانواده‌ شنا از او توقعی ندارد چون می‌دانیم دکتر روحانی گرفتاری‌های زیادی داشته و زمانی برای حضور در مراسم افتتاحیه و اختتامیه ندارد. با رییس مجلس هم صحبت‌هایی شده اما با توجه به همزمانی آغاز مسابقات با روز آزادسازی خرمشهر احتمال حضور او نیز کم است اما قول می‌دهیم یکی از مدیران ارشد نظام در مراسم افتتاحیه و فیناترافی حضور دارد.»
مسابقات توسعه جهانی واترپلو برای نخستین‌بار به میزبانی ایران از سوم تا هشتم خرداد برگزار می‌شود.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب