رضوانی: برای بازی‌های آسیایی هدفگذاری کردیم

رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ایران گفت: اهداف ما برای رشته‌های شنا و واترپلو در بازی‌های آسیایی تعریف شده و در شیرجه هم توجه زیادی به نوجوانان خود داریم و در تلاش هستیم یک اردو در چین داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: در ابتدا جا دارد عید نوروز را به همه مردم کشورمان تبریک بگویم. ورزش ایران در سال ۱۴۰۰ به دلیل حضور در المپیک توکیو و تغییر دولت دچار چالش‌هایی شده بود. در رشته شنا برای اولین بار یک ورودی المپیک بدست آوردیم. در شرایطی که کرونا ضربه بزرگی به ورزش‌های آبی زد، کارمان را شروع کردیم.

وی افزود: تمرینات تیم ملی واترپلو از اسفندماه شروع شد و قرار است در اواخر اردیبهشت، «الکساندر چیریچ» سرمربی تیم به اردو ملحق شود. البته در حال حاضر بر تمرینات نظارت دارد. در تلاش هستیم اواخر فروردین‌ ماه یک اردو در صربستان یا یونان برگزار کنیم. انشاالله بتوانیم یک تیم شایسته داشته باشیم تا رد بازی‌های آسیایی موفق شوند.

رییس فدراسیون شنا در خصوص رشته شنا تصریح کرد: مرحله آخر لیگ شنا در اسفندماه برگزار شد و شناگران توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. شناگران منتخب برای بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان در تابستان آماده می‌شوند.

رضوانی گفت: در رشته شیرجه هم مس سونگون قهرمان لیگ برتر شد. جلسه‌ای با محمدرضا کافی مدیرعامل مس داشتم و خیلی خوشحالم که چنین مدیرانی با این دیدگاه مسوولیت‌پذیرانه در رکن یک مجموعه ورزشی داریم. امیدوارم بتوانیم از این ظرفیت‌ها در حمایت از تیم ملی استفاده کنیم. اینکه کافی آنقدر به این رشته‌ها توجه دارد برای من بسیار جالب بود.

وی عنوان کرد: اهداف ما برای رشته‌های شنا و واترپلو در بازی‌های آسیایی تعریف شده و در شیرجه هم توجه زیادی به نوجوانان خود داریم و در تلاش هستیم یک اردو در چین داشته باشیم.

رییس فدراسیون شنا در خصوص انتخاب مجدد خود به عناون ریاست فدراسیون اظهار داشت: از اینکه اهالی این رشته به من اعتماد دوباره کردند، ممنون هستم و این انتخاب برای سومین دوره حضور مسوولیتم را سنگین‌تر می‌کند. امیدوارم با رایزنی با «حمید سجادی» وزیر ورزش و جوانان که خود ورزشکاه بوده و رشته‌های پایه را به خوبی می‌شناسد، اتفاقات بزرگ را در سال جدید رقم بزنیم.

image_printپرینت مطلب