رضوانی در اختتامیه کلینیک مربیان سینکرونایز: توجه به ورزش بانوان از اولویت های فدراسیون است

رئیس فدراسیون شنا در اختتامیه کلینیک فینا ویژه مربیان شنای موزون به میزبانی استخر شنای استادیوم آزادی تهران از اهتمام فدراسیون به توسعه ورزش بانوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ کلینیک فینا ویژه مربیان شنای موزون به میزبانی استخر شنای استادیوم آزادی تهران از روز ۲۵ شهریور آغاز و تا اول مهر ۱۳۹۵ ادامه داشت. این دوره زیر نظر خانم ایرینا بلوشوا مدرس فدراسیون جهانی شنا از روسیه برگزار و ویژه بانوان برگزار شد. در پایان این کلینیک مسئولان فدراسیون شنا و همچنین نماینده وزارت ورزش و جوانان با حضور در محل برگزاری کلاس ها با اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان، از مدرس روسی فینا تقدیر کردند.

پروین کرملو – عنوان مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش، محسن رضوانی ( رئیس)، احمد یاقوتی ( قائم مقام)، محسن سمیع زاده( دبیرکل) و کاوه احمدی( مشاور عالی و عضو هیات رئیسه فدراسیون) در اختتامیه این دوره حضور داشتند.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با اشاره با تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به ورزش بانوان و همچنین قدردانی از حسن نظر دولت و وزارت ورزش و جوانان به نسبت به این حوزه از اهتمام فدراسیون شنا برای توجه هرچه بیشتر به ورزش بانوان خبر داد. رضوانی گفت: توجه به ورزش بانوان که نقش اساسی در سلامت جامعه دارد، از اولیت های فدراسیون است. خوشبختانه این کلینیک بعد از ۱۱ سال در ایران برگزار شد . استقبال خوبی از آن به عمل آمد. وظیفه ما در فدراسیون ایجاد محیطی سالم و امن برای فعالیت بانوان کشور و خواهرانمان است تا بتوانند فعالیت های ورزشی خود را دنبال کنند.

رضوانی با قدردانی از مدرس روسی این دوره ادامه داد: خوشبختانه یکی از بهترین مدرسان سینکرونایز در مدت برگزاری کلینیک میهمان ما بود. قطعا حضور او می تواند به دانش و ارتقای سطح مربیان ما کمک کند. همچنین هر فردی که به عنوان مهمان خارجی در ایران حضور پیدا می کند، یک سفیر فرهنگی است که می تواند درباره فضای عمومی و فرهنگی کشور ایران تبلیغ کند. متاسفانه با سیاه نمایی برخی از رسانه های خارجی ممکن است تصویر درستی از کشور عزیزمان بین ملت های دیگر وجود نداشته باشد اما تعامل و همکاری های ورزشی می تواند دستاوردها و ظرفیت های بالای فرهنگی کشورمان را به سایر ملت ها نشان دهد.

رئیس فدراسیون شنا در پایان خواستار رعایت اخلاق جوانمردی در ورزش شد و گفت: همه شما که در این کلینیک شرکت کرده اید، مربیانی هستید که باید در کنار ورزش و تکنیک های ورزشی اخلاق و فرهنگ جوانمردی را به شاگردان خود بیاموزید. امیدوارم در این مسیر موفق باشید.

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب