رضوانی: قدم بعدی کسب سهمیه المپیک است

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: شاید خیلی ها واترپلو را باور نداشتتد و خوشحالم این رشته خودش را ثابت کرد، حالا قدم بعدی ما کسب سهمیه المپیک است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ محسن رضوانی پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی اندونزی اظهار داشت: به همه علاقمندان به ورزش و خانواده بزرگ واترپلو تبریک می‌گویم. اتفاق بزرگی رخ داد و ایران در یک بازی تاریخی توانست مدال برنز را کسب کند. بعد از حدود ۴ دهه واترپلوی ایران به مدال رسید که افتخار بزرگی است. من این افتخار بزرگ را به همه پیشکسوتان، قدیمی‌ها و خانواده واترپلو تقدیم می‌کنم.

وی ادامه داد: تشکر می‌کنم از اینکه این فرصت را در اختیار واترپلو قرار دادند تا در بازی‌های آسیایی حضور پیدا کند. این امر ممکن نبود مگر با نظر مثبت و مستقیم شخص سلطانی‌فر و صالحی‌امیری که با وجود همه کارشکنی‌هایی که وجود داشت این فرصت را به واترپلو دادند. ضمن اینکه ملی‌پوشان واترپلو هم سربلند شدند که باید از همه بچه‌ها تشکر کنم، چون با تمام وجود خود بازی کردند و این اتفاق بزرگ را رقم زدند.
رضوانی تاکید کرد: روزی میگفتم واترپلو شانس طلا است اما برخی جدی نمی گرفتند خداراشکر این رشته پتانسیل خود را به همه ثابت کرد و حالا قدم بعدی ما تلاش برای کسب سهمیه المپیک است.
انتهای پیام/

image_printپرینت مطلب

آغاز سال نو مبارک باد

آغاز بهار طبیعت و تقارن با ماه مبارک رمضان و بهار قرآن را به فال نیک می‌گیریم، فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو آغاز سال ۱۴۰۳را به تمامی مردم ایران تبریک می‌گوید.

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خوشنام بهداشتی و دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.