رضوانی: ۶ساعت پخش تلویزیونی خریدار ندارد!

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: با وجود آنکه شمارش معکوس برای شروع مسابقات توسعه جهانی واترپلو آغاز شده است ولی هنوز هیچ یک از نهادها برای حمایت مالی از این مسابقات اقدام نکرده‌است.
انیسه ورزنده/
به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شرجه و واترپلو، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران نوشت:
محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا شیرجه واترپلو اظهار داشت: نیت من از برگزاری این مسابقات فقط این است که واترپلو در میان دیگر رشته‌های ورزشی جایگاه خاص خود ر ا پیدا کند.
وی تصریح کرد: با یک مربی خارجی هم اکنون در حال مذاکره هستیم و اگر وی بتواند سکان هدایت تیم را در دست بگیرد در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ به طور حتم تیم ملی واترپلو بر روی سکو خواهد رفت.
وی سطح مسابقات فیناترافی را بسیار بالا ارزیابی کرد او افزود: برای نخستین بار است که چند تیم واترپلو از قاره اروپا برای حضور در این پیکارها به تهران می‌آیند و همین مسئله کیفیت بالای فیناترافی را نشان می‌دهد خوشبختانه تمرینات منظم و منسجم ملی‌پوشان حاکی از آن است که واترپلوئیست‌های ایران به دنبال کسب مدال هستند البته ناگفته نماند تیم ما با آمادگی ۷۰ درصد در این مسابقات شرکت می‌کند که ۳۰ درصد آن مربوط به برنامه‌های تدارکاتی و بازی‌های دوستانه می‌شود که ما فرصت انجام و اجرای آن را نداشتیم.
*حمایت صدا و سیمایی‌ها قابل تقدیر است
رئیس فدراسیون شنا،‌ شیرجه و واترپلو همکاری مسئولان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران را در خصوصس اجرای پخش مستقیم مسابقات بسیار خوب عنوان کرد و اظهار داشت: طی جلسه‌ای که با مسئولان مربوط در صدا و سیما داشتیم آنها با نگاهی کاملا ورزشی نهایت همکاری را با ما داشتند و به شدت پیگیر ماجرا هستند متاسفانه با وجود این که توانستیم مجوز ۶ ساعت پخش مستقیم رابگیریم اما هنوز هیچ ارگان یا بخش خصوصی به عنوان حامی مالی اعلام آمادگی نکرده است.
*آرم شنای ایران بعد از ۵۰ سال روی فینا است
رضوانی خاطرنشان کرد: متاسفانه عده‌ای گفته‌اند این مسابقات مورد تایید فینا نیست ولی باید به آنها بگویم که بعد از ۵۰ سال آرم فدراسیون شنای ایران برروی سایت فینا ثبت شده است ما یک کار ملی کرده‌ایم و امیدوارم که خداوند در این راه برای برگزاری هر بهتر مسابقات کمکمان کند.
وی در خصوص حمایت تیم ملی واترپلو از گونه‌های جانوری در حال انقراض اظهارداشت: انجمن یا (ngo) است که زیر نظر اداره محیط زیست فعالیت می‌کند و از فک خزر حمایت می‌کنند این قضیه (حمایت تیم ملی از فک خزر) به طورمستقیم زیر نظر وزارت ورزش و جوانان است و آنها به طور کامل در جریان ماجرا هستند.
*لژیونر شدن ملی‌پوشان دور از دسترس نیست
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو لژیونر شدن برخی واترپلوئیست‌ها پس از مسابقات فیناترافی را پیش‌بینی کرد و گفت: ملی‌پوشان ما می‌توانند در این رقابت‌ها عملکرد واقعی و توانایی‌هایشان را به نمایش بگذارند و در صورتی که مربیان تیم‌های دیگر کشورهای عملکرد آنها را تایید کنند به طور حتم از آنها دعوت به عمل می‌آورند.
انتهای پیام
image_printپرینت مطلب