رهبر: فقط برای صعود به قزاقستان می رویم

بازیکن تیم ملی جوانان واترپلو ایران تاکید کرد بازیکنان این تیم برای صعود از مرحله گروهی رقابت های جهانی جوانان به قزاقستان سفر می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا،شیرجه و واترپلو، تیم ملی جوانان ایران این روزها تمرینات آماده سازی خود را زیر نظر کادر فنی جدید برای حضور در رقایت های جوانان قهرمانی جهان که قرار است شهریورماه در قزاقستان برگزار شود در استخر قهرمانی ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی دنبال می کند.

محمد حسین رهبر با ابراز رضایت از تمرینات این تیم گفت: از ابتدای تیرماه تمرینات تیم ملی واترپلو جوانان زیر نظر کادر فنی جدید در حال برگزاری است و بازیکنان به صورت فشرده در ۲ نوبت صبح و عصر تمرین می کنند. خوشبختانه اکثر بازیکنان با وجود آنکه مدتی از مسابقات دور بودند اما آمادگی خوبی برای ادامه تمرینات دارند و البته کار بدنسازی نیز در دستور کار ما قرار گرفته تا وضعیت از این بهتر شود.

وی افزود: حضور رضایی در ترکیب تیم ملی به عنوان سرمربی انگیزه بسیار بالایی به بازیکنان می دهد زیرا او به خوبی از نحوه عملکرد ما در تمرینات شناخت لازم را دارد و می تواند نقاط ضعف را شناسایی کند. سال گذشته تلاش زیادی کردیم تا بتوانیم نتیجه مطلوبی را در مسابقات قهرمانی جهان به دست بیاوریم اما متاسفانه بهتر از مقام هفدهمی برای ما به دست نیامد اما اکنون این فرصت برای ما به وجود آمده تا نتیجه قبلی را جبران کنیم.

بازیکن تیم ملی جوانان واترپلو عنوان کرد: مسابقات قهرمانی جهان که امسال در قزاقستان برگزار خواهد شد از سطح بسیار بالایی برخوردار است و حریفان با تمام قدرت به مصاف ما خواهند آمد با این وجود ما تنها برای صعود از مرحله گروهی به دور حذفی بازی ها تلاش می کنیم زیرا همانطور که گفتم می خواهیم نتایج قبلی را جبران کنیم.

وی اضافه کرد: فدراسیون در طول این مدت تلاش زیادی کرده تا تیم ملی بتواند با آرامش تمرینات خود را انجام دهد بنابراین ما نیز باید با تمام قدرت تمام ذهنمان را برای کسب موفقیت در مسابقات جهانی معطوف تمرینات آماده سازی کنیم.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب