به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهان به عنوان روز ارتباطات و جامعه اطلاعاتی نامگذاری شده، به عنوان روز ملی روابط عمومی و ارتباطات نیز تعیین شده است.  روابط عمومی تلفیقی است از دانش، مهارت، هنر و تجربه و مترادف با خلاقیت توام با انگیزه، گفتمان، تعامل و اخلاق، صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق ، علم و هنر است. همه روزهای سال، روز روابط عمومی است و گستره فعالیت های این نهاد شب و روز نمی شناسد. روابط عمومی شغل نیست، شوق است که زمان نمی شناسد، به سخت افزار محدود نمی شود و در حوزه خبر و اطلاع رسانی محدود نیست.

بی شک روز روابط عمومی تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه های مختلف تبدیل شده است.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت‌ماه به عنوان روز روابط عمومی، بهانه‌ای است تا یادآورشویم، نمادهای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو ساز و کارهایی هایی همچون توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردمی است که ماموریت انجام آن به عهده روابط عمومی سازمان‌ها است. 

روز روابط عمومی و ارتباطات را به همه اصحاب رسانه، کارکنان روابط عمومی‌ها و تلاش‌گران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک می گوییم و توفیق روزافزون زحمتکشان این عرصه را از خداوند متعال مسئلت داریم.

 

 

انتهای پیام