سام واژیر بعنوان پدیده سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر انتخاب شد

در مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، سام واژیر شیرجه روی آینده دار ایران با کسب 5 مدال طلا بعنوان پدیده این دوره از مسابقات در بخش پسران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مراسم اختتامیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، روز گذشته (دوشنبه) با حضور دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، وزیر آموزش و پرورش، معاونین وزارت ورزش و جوانان، محسن رضوانی رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولان ورزش کشور و نمایندگان ورزشکاران حاضر در این دوره از مسابقات در هتل المپیک برگزار شد.

در این مراسم ۳ نفر از بخش پسران و ۳ نفر در بخش دختران بعنوان پدیده مسابقات انتخاب شدند که از سام واژیر شیرجه روی آینده دار ایران بعنوان پدیده سومین دوره مسابقات استعدادهای برتر ورزش کشور تقدیر شد. واژیر در رقابت های استعدادهای برتر رشته شیرجه موفق به کسب ۵ مدال طلا شده بود.

همچنین در مجموع این دوره از مسابقات استان تهران با کسب ۱۶۶ مدال (۷۰ طلا، ۵۱ نقره و ۴۵ برنز) برای سومین دوره پیاپی قهرمان المپیاد استعدادهای برتر کشور شد و استان اصفهان با ۹۰ مدال ( ۲۹ طلا، ۳۲ نقره و ۲۹ برنز) و استان خراسان رضوی با ۸۸ مدال (۲۸ طلا، ۲۴ نقره و ۳۶ برنز) در رده دوم و سوم این رقابت ها قرار گرفتند.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب

اسکندریون: با جان اونسوی به توافق رسیدیم/ یک حامی مالی برای جذب این مربی ما را کمک خواهد کرد

رئیس کمیته فنی شنا گفت؛ طی جلسه ای که با جان اونسوی داشتیم، به توافق رسیدیم که به عنوان مدیر فنی تیم ملی شنا با فدراسیون همکاری کند. خوشبختانه یک شرکت خصوصی دارویی هم به عنوان اسپانسر در جذب و حمایت مالی این مربی به ما کمک خواهد کرد.

جان اونسوی: ایران شناگران خوبی دارد و با تعامل بیشتر مربیان می‌توانیم در مسیر پیشرفت حرکت کنیم

جان اونسوی مربی و مدرس بین المللی شنا که برای مشاهده مرحله پایانی لیگ برتر شنا کشور و همکاری با فدراسیون آمده بود در خصوص شرایط شناگران ایران گفت: من سه نوبت از مرحله پایانی لیگ را از نزدیک دیدم و شناگران خوبی در آن شنا کردند و برای بهتر شدن نیاز به تغییرات تکنیکی در شنا دارند.