ستارگان دلفین الف فاتح مسابقات شنای بانوان ۱۴-۱۱ سال

با پایان رقابت های سه روزه شنای بانوان ۱۴-۱۱ سال (جام فجر) عصر دوشنبه (11 اسفند 1393) تیم ستارگان دلفین الف با 440 و 490 امتیاز در رده های سنی 12-11 سال و 14-13 سال به مقام نخست دست یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مسابقات شنای بانوان ۱۲-۱۱ سال و ۱۴-۱۳ سال با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر عصر دیروز (دوشنبه) در استخر قهرمانی آزادی تهران به کار خود پایان داد. در سومین و آخرین روز این رقابت‌ها مصاف تنگاتنگ تیم‌های بالانشین ادامه داشت و تیم ستارگان دلفین الف توانست در هر دو رده سنی به نشان طلا دست یابد.

در رده سنی ۱۲-۱۱ سال، ستارگان دلفین الف ۴۴۰ امتیازی شد و در سکوی نخست ایستاد. نزدیک‌ترین تعقیب کننده این تیم “غدیر رودهن” بود. تیم رودهن ۳۳۸ امتیاز گرفت و دوم شد. در این رقابت‌ها تیم “ستارگان دلفین ب” هم با پیشی گرفتن از “پیشتاز یک” با ۳۰۲ امتیاز به نشان برنز رسید. “پیشتاز یک” در دو روز ابتدایی این مسابقات سوم بود اما با برگزاری رقابت‌های روز پایانی به مقام چهارمی رضایت داد.

مسابقات رده سنی ۱۴-۱۳ سال هم فوق‌العاده حساس پیگیری شد. در این گروه سنی “ستارگان دلفین الف” با به دست آوردن ۴۹۰ امتیاز نشان طلا را از آن خود کرد. پس از این تیم و تنها با یک امتیاز اختلاف “خراسان رضوی” قرار گرفت تا رقابت پایاپای این دو تیم که از روز نخست مسابقات تا آخرین ماده رقابتی ادامه داشت با برتری “ستارگان دلفین الف” به پایان برسد. در این رده سنی “پیشتاز یک” با ۴۳۷ امتیاز همانند دو روز گذشته در رده سوم باقی ماند و به نشان برنز دست یافت.

مسابقات شنای مسافت بلند بانوان در رده سنی ۱۲ -۱۱ و ۱۴-۱۳ سال تحت عنوان “جام فجر ری” با حضور ۲۱ تیم از نهم تا یازدهم اسفند ۱۳۹۳ به میزبانی تهران در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. ستارگان دلفین الف، خراسان رضوی، پیشتاز ۱، قزوین، داماش تهران، ناجیان راستین البرز، فارس، موج ایرانیان، باشگاه سنگ اهن بافق، پیشتاز ۲، لرستان، اصفهان، سیستان و بلوچستان، قم، همدان، کیش، ستارگان دلفین ب، سیمرغ شنای بانوان الف، سیمرغ شنای بانوان ب، غدیر رودهن و ناجیان راستین البرز ب تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند.

 

رده بندی نهایی تیم‌ها در مسابقات شنای مسافت بلند بانوان ۱۱ تا ۱۴ سال (جام ری):

رده سنی ۱۲-۱۱ سال:

۱٫ ستارگان دلفین الف- ۴۴۰ امتیاز

۲٫ غدیر رودهن- ۳۳۸ امتیاز

۳٫ ستارگان دلفین ب- ۳۰۲ امتیاز

 

رده سنی ۱۴-۱۳ سال:

۱٫ ستارگان دلفین الف- ۴۹۰ امتیاز

۲٫ خراسان رضوی- ۴۸۹ امتیاز

۳٫ پیشتاز یک- ۴۳۷ امتیاز

 

 

برای دریافت نسخه پی‌دی‌اف نتایج کامل انفرادی و تیمی بر روی فایل مربوطه کلیک کنید.

امتیازات تیمی رده سنی ۱۲-۱۱

امتیازات تیمی رده سنی ۱۴-۱۳

رکوردهای انفرادی

 

انتهای پیام

 

 

image_printپرینت مطلب