تیم ملی واترپلو جوانان

سجاد ساویز: از حیثیت واترپلو ایران دفاع می کنیم

بازیکن تیم ملی واترپلو جوانان ایران در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا گفت: باید در این رقابت ها عالی بازی کنیم تا از حیثیت واترپلو کشورمان دفاع کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سجاد ساویز بازیکن تیم ملی واترپلو جوانان ایران اظهار کرد: نزدیک دو ماه است که در تمرینات هستیم. هر روز دو جلسه صبح و بعد از ظهر تمرین داریم. تمرینات ما بلافاصله بعد از مسابقات قهرمان جهان در تهران شروع شد. تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. چون خیلی از بازیکنان تیم ملی جوانان در لیگ برتر هم بازی می کنند، از نظر آمادگی در وضعیت خیلی خوبی قرار دارند. چند بازی تدارکاتی با تیم های فولاد مبارکه و دانشگاه آزاد برگزار کردیم که هم از نظر فنی و رقابتی خیلی موثر بود.

او بیان کرد: ما یک اردوی تدارکاتی در اصفهان داشتیم. اگر می توانستیم یک اردوی خارجی داشته باشیم، شرایطمان حتی بهتر از الان می شد. یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که مسابقات قهرمانی آسیا در استخر روباز برگزار می شود.

سجاد ساویز عنوان کرد: سطح مسابقات قهرمانی آسیا خیلی بالا است. تیم های ژاپن و ازبکستان و حتی چین، تیم های در سطح بالایی هستند. می توان گفت که این تیم ها رقیبان اصلی ما هستند. ولی ما با تمرینات و آمادگی مناسبی که داریم برای کسب عنوان به مسابقات می رویم. امیدوارم با بهترین نتیجه از این رقابت برگردیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید ما مسلما جزو مدعیان هستیم. واترپلو ایران همیشه در آسیا مدعی بوده است. ما باید در این رقابت ها عالی بازی کنیم تا از حیثیت واترپلو کشورمان دفاع کنیم.

ساویز در ادامه تصریح کرد: همه تیم های آسیایی که در رشته واترپلو تیم دارند، پیشرفت کرده اند و حریفان سختی برای ما خواهند بود. ما با تمام قدرت در این رقابت ها شرکت می کنیم. هدف ما این است که جزو بهترین تیم های این دوره از مسابقات باشیم. ما در مسابقات قهرمانی جهان از ژاپن شکست خوردیم. تمام سعی خود را می کنیم که از ژاپن انتقام بگیریم.

او در پایان گفت: خدارا شکر شرایط خوب است. فدراسیون تا جایی که در توانش بوده، برای تیم ملی جوانان امکانات مناسب را فراهم کرده، کادر فنی برای آمادگی و هماهنگی بازیکنان خیلی زحمت کشیده است. امیدوارم دست پر از مسابقات برگردیم.

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب