رضا جعفری: فاصله ما با دانشگاه آزاد ۷ گل نبود

سرمربی تیم واترپلو نفت امیدیه پس از شکست تیمش در هفته دوم دور برگشت مسابقات لیگ برتر کشور، گفت: فاصله واقعی ما با تیم دانشگاه آزاد، این نتیجه نبود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛  رضا جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، اظهار کرد: این بازی تا اواسط تایم سوم پایاپای پیش رفت و حتی در برخی از دقایق آن، ما با برتری یک گل نسبت به حریف پیش بودیم.

وی بیان ‌کرد: این روند تا پیش از این‌ که یکی از بازیکنان تیم‌مان به دلیل سه اخطاره شدن از بازی اخراج شود، ادامه داشت. به هر حال در ادامه با توجه به این‌که ما نسبت به تیم دانشگاه آزاد از مهره‌های کلیدی کمتری برخوردار هستیم، عدم پر کردن جای این بازیکن، باعث شد که در مسابقه دچار مشکل شویم و متاسفانه با حساب ۷ بر ۱۴ شکست خوردیم و امتیاز بازی را از دست دادیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت‌ امیدیه افزود: تیم دانشگاه آزاد روبه‌روی ما خیلی خوب بازی کرد و ما از تایم سوم به بعد، دچار مشکلات بسیاری شدیم و در نهایت هم این نتیجه به دست آمد، البته با توجه به کثرت نفرات ملی‌پوش دانشگاه آزاد و سرمایه‌گذاری بسیاری که در این تیم انجام شده است، این‌ نگاه که آن‌ها ما را شکست دهند، وجود داشت ولی واقعا فاصله واقعی ما با دانشگاه آزاد این نتیجه نبود. امیدوارم در بازی‌های ضربدری انتهای فصل، این نتیجه را جبران کنیم و مطمئنا این اتفاق خواهد افتاد و ما به این نتیجه راضی نخواهیم بود.

 

انتهای پیام

 

image_printپرینت مطلب