سروش قندچی: انگیزه و آمادگی بالایی داریم

سروش قندچی ملی پوش شنای ایران در ارزیابی خود از اردوی تدارکاتی تیم ملی قبل از اعزام به کویت گفت: روز به روز به شرایط مطلوبتر نزدیک می شویم و در وضعیت آمادگی خوبی قرار داریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ سروش قندچی ملی پوش شنای ایران در ارزیابی خود از اردوی تدارکاتی قبل از اعزام به کویت اظهار کرد: از نظر تمرینی، تغذیه و برنامه در شرایط خیلی خوبی قرار داریم. آمادگی بالایی داریم. شاید در حال حاضر به دلیل سنیگنی و فشردگی تمرینات نتوانیم خوب رکورد بزنیم ولی مسلما در آینده رکوردهایمان با ریکاوری و تیپر بهتر هم خواهد شد. شناگران انگیزه بالایی دارند و روز به روز به شرایط مطلوبتر نزدیک می شویم.

ملی پوش شنای ایران بیان کرد: مسابقات لیگ نسبت به سال های قبل وضعیت مناسبی دارد. لیگ شنا می تواند پویاتر و جذابترهم شود. شناگران تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین نتیجه با بگیرند.

قندچی ادامه داد: در مسابقات لیگ شنا از رکوردهایم زیاد راضی نبودم. انتظار بیشتری از خودم داشتم. البته نمی توان قبل از مسابقه چیزی را پیش بینی کرد. امیدوارم به آن نتیجه در مسابقات و تورنومنت های بعدی به نتیجه دلخواه و مورد نظر کادر فنی برسیم.

او درباره اردوی برون مرزی کویت گفت: اردوی مرزی از نظر روحی و عوض شدن مکان تمرین خیلی موثر است. تمام تمرینات ما تا الان در تهران بوده و جای دیگری نرفیتم. از نظر تجربه نیز برای ما خیلی موثر خواهد بود. امیدوارم همه اینها باعث پیشرفت ما شود.

سروش قندچی درباره مسابقات جهانی کازان عنوان کرد: ورودی مسابقات کازان برای شناگران ایران خیلی سخت است. همه شناگران ایران برای کسب سهمیه کازان باید رکوردهایشان حتی پایین تر از رکورد ملی باشد. بعد از آن هم باید برای ورودی کازان شنا کنند. ما با تمام شدت تمرین می کنیم تا بتوانیم ورودی را بگیریم.

او درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی شنا گفت: کادر فنی رابطه خوبی با همه شناگران دارد. از نظر تمرینی و علمی در سطح بالایی هستند و تمام اصول تمرینی را به ما یاد می دهند. تا الان تمام خواسته های شناگران را برآورده کردند.

شناگر جوان ایران تصریح کرد: رشته شنا در ایران کمبودهای زیادی دارد. از نظر سخت افزاری خیلی کمبود داریم. ما یک مقدار از سطح اول شنا دور ماندیم. امیدوارم در آینده به سطح اول شنا برسیم.

او در پایان گفت: باید همین اردوهای بلند مدت را ادامه دهیم. بعد از هر بازی آسیایی تا بازی های آسیایی چهار سال بعد باید برنامه ریزی و اردوی تمرینی مداومی داشته باشیم. در این صورت می توانیم نتیجه بهتری بگیریم. شناگران را باید از نظر روحی و مالی تامین کنیم تا انگیزه پیدا کنند.

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب