سمیع‌زاده: برای آمادگی بیشتر به اردو قطر نیاز داشتیم

مدیر فنی تیم ملی شنا گفت: رقابت‌های جام جهانی برای آمادگی تیم ملی جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو درنظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم محسن سمیع‌زاده درباره مسابقات جام جهانی شنا قطر به گفت: فدراسیون جهانی شنا در طول سال ۹ مسابقه جام جهانی برگزار می‌کند که ما تیم ملی را به منظور آمادگی بیشتر شناگران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو به جام جهانی قطر اعزام می‌کنیم.

وی افزود: برای بالا بردن آمادگی تیم ملی دو مسابقه جام جهانی در نظر گرفته بودیم که مسابقات کازان روسیه به دلیل کمبود منابع مالی لغو شد.

مدیر فنی تیم‌های ملی شنا با بیان این مطلب که حد نصاب‌هایی را برای شناگران درنظر گرفته است، اظهار داشت: چهار شناگر اعزامی را با توجه به حد نصاب‌های درنظر گرفته شده انتخاب کردیم که براین اساس مهدی انصاری، بنیامین قره حسنلو، علیرضا یاوری و سینا غلامپور برای اعزام معرفی شدند اما سینا غلامپور به دلیل مصدومیت مچ پا نمی‌تواند تیم را همراهی کند.

وی ادامه داد: مهدی انصاری در ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر پروانه، بنیامین قره حسنلو در ماده ۵۰ و ۱۰۰ متر آزاد و علیرضا یاوری در ماده ۱۰۰ متر پروانه و ۲۰۰ متر آزاد رقابت خواهند کرد اما در یکی دو ماده دیگر هم رقابت خواهند کرد تا در فرصت باقی مانده برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک شرایط شان را بررسی کنیم.

سمیع‌زاده درباره اعزام دو شناگر نوجوان به این مسابقات گفت: شورای المپیک آسیا در حاشیه این مسابقات کمپی را برگزاری خواهد کرد که علی جعفری و مظاهری دو شناگر نوجوان را معرفی کردیم که در این کمپ شرکت خواهند کرد.

مسابقات جام جهانی قطر روزهای ۱۶-۱۷-۱۸ آبان ماه در استخر حمدان قطر برگزار خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

image_printپرینت مطلب