سمیع‌زاده: زنجان در ورزش واترپلو کشور پیشتاز است

دبیر کل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: زنجان در ورزش واترپلو سال هاست که در کشور پیشتاز است و از لحاظ منابع و امکانات این رشته ورزشی نسبت به بیشتر استان ها وضعیت مطلوبی دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به نقل از خبرگزاری ایرنا، محسن سمیع زاده روز سه‎شنبه (۱۵ دی ۱۳۹۴) در مجمع انتخابات هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان زنجان افزود: استان زنجان به عنوان پایگاه ملی قهرمانی و استعدادیابی این رشته های ورزشی در شمال غرب کشور تعیین شده است.
وی اظهار کرد: اعتبار مصوب این فدراسیون در سال جاری ۲۱ میلیارد ریال است که با توجه به فعالیت چند رشته ورزشی در رده های سنی مختلف رقم بسیار محدوی است.
سمیع زاده ادامه داد: این فدراسیون بدهی هایی را بر اساس احکام مراجع قضایی از گذشته به ارث برده و این موضوع موجب تنگنای مالی بیش از پیش در آن شده است.
وی افزود: به دلیل این محدودیت های اعتباری امکان استفاده از داوران خارجی در مسابقه ها را نداریم و سعی می کنیم بیشتر از داوران بومی استفاده کنیم.
دبیر کل فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با بیان اینکه در زمان حاضر، ورزش یک نگاه دیگری را می خواهد، گفت: با این همه نارسایی های مالی و محدودیت های اعتباری فعالیت در این عرصه نیازمند عشق و علاقه است.
سمیع زاده افزود: در مهندسی مجدد این فدراسیون دوره های ارتقای داوری شنا برچیده شده و به جای آن در صدد راه اندازی سازمان نظامندی بر اساس تجارب داوران هستیم چون سطح تسلط داوران شنا بر قوانین بالاست و ما باید دنبال افزایش بار فنی آنان باشیم.

انتهای پیام 

 

image_printپرینت مطلب